Nikon Z6 II Gotowy do nocnej sesji Matryca aparatu w pełni wykorzystuje dużą liczba światła wpuszczaną przez mocowanie o obszernej średnicy, dzięki czemu możesz luźno wytwarzać niezależnie od warunków oświetleniowych. W całym ultraszerokim zakresie czułości ISO uzyskasz doskonałą jakość obrazu, jednocześnie w trakcie wykonywania pełnoklatkowych zdjęć, jak i nagrywania filmów. Funkcja AF przy niedużej jasności działa teraz do poziomu -6 EV z obiektywem f/2 (albo jaśniejszym), ostrość odnajdziesz choćby w świetle księżyca w kwadrze.
O dużo szybciej Ultra duży hybrydowy system AF pozwala na wspaniałe ustawianie ostrości. Możesz fotografować w pełnej rozdzielczości z pełnym autofokusem i automatyką ekspozycji z prędkością do 14 kl./s. Gdy liczy się prędkość, a ona za każdym razem ma znaczenie, uchwycisz chwile, które mogą umknąć innym.
Dwukrotnie pokaźniejsza moc obliczeniowa Do czegokolwiek chcesz użyć światła, zrób to szybciej i płynniej. Dwa procesory EXPEED zapewniają dwukrotnie pokaźniejszą moc obliczeniową, umożliwiającą prędkie działanie wszelkich funkcji, od autofokusa po obsługiwanie bufora o obfitej pojemności. Aparat działa płynnie, zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania. Większa szybkość przez dłuższy czas Dzięki szybszemu buforowi o szerokiej objętości można w jednej kolekcji wykonać nawet 200 zdjęć w formacie JPEG lub 124 zdjęcia w 12-bitowym formacie RAW bez kompresji. Wysoka częstotliwość odświeżania oznacza, iż nie umknie Ci nawet sekunda, natomiast dwa procesory EXPEED zapewniają niesamowitą prędkość zapisu.
Dwa gniazda kart pamięci zapewniające płynną pracę Dysponując dwoma gniazdami kart pamięci możesz przystosować się do dowolnego trybu organizacji pracy. Oddzielnie zapiszesz zdjęcia i filmy albo pliki w formatach RAW i JPEG. Druga karta może również służyć do natychmiastowego zapisywania kopii zapasowej pliku. W zależności od konfiguracji, drugie gniazdo może być używane w przypadku przepełnienia pierwszej karty albo do tworzenia kopii zapasowych. W jednym gnieździe możesz używać kart SD UHS-II, a w drugim kart XQD lub najnowszych ultraszybkich kart CFexpress.
NIKKOR Z 50MM F/1,8 Zatańcz ze światłem nieszablonowa jakość optyki pełnoklatkowego obiektywu NIKKOR Z S wyznacza nowy standard wśród obiektywów f/1,8. Pod względem poziomu szczegółów jest on widocznie lepszy od dotychczasowych¹ obiektywów stałoogniskowych f/1,4. To nie jest więc po prostu nowy obiektyw 50 mm. To nowa przyszłość świetnej fotografii.
Więcej światła Dzięki wielkiej średnicy mocowania Z obiektywy NIKKOR z tym bagnetem pozwalają na tworzenie jasnych obiektywów nie obarczonych winietowaniem. Mimo niepokaźnej odległości od płaszczyzny mocowania do matrycy, obiektyw proponuje równomierną jasność obrazu w całym kadrze. To na skutek czego daje nowe możliwości w zakresie poziomu szczegółów i niuansów aż po krawędzie kadru.
Twórz spore kadry, ustawiaj ostrość dowolnie Obiektyw NIKKOR Z 50mm f/1.8 S rewelacyjnie się sprawdza w trakcie fotografowania w świetle zastanym. W połączeniu z wyjątkową ostrością i niewielką odległością zdjęciową wynoszącą zaledwie 0,4 m pozwala to pracować w pełni naturalnie. Można uchwycić fotografowany obiekt razem z częścią otoczenia. Można także ustawić ostrość z bliska i uzyskać szczegółowe zdjęcie głowy i barków.
Bezkompromisowa precyzja Pełen realizm. Więcej światła. Znakomita zdolność rozdzielcza i wspaniała korekcja winietowania umożliwiają zachowanie najdrobniejszych szczegółów choćby w narożnikach kadru. Każdy element sceny jest znakomicie odwzorowany, choćby w trakcie fotografowania z maksymalnie otwartą przysłoną.
Minimalizacja aberracji komatycznej pozwala idealnie odwzorować punktowe źródła światła, na przykład latarnie uliczne nocą. Punktowe źródła światła są odwzorowane jako punkty, choćby przy krawędziach kadru.
Dwie soczewki ze szkła ED i dwie soczewki asferyczne gwarantują ostre, świetne zdjęcia o bogatej kolorystyce i głębokim kontraście.
Opracowana poprzez markę Nikon przeciwodblaskowa warstwa nanokrystaliczna ogranicza refleksy i flarę, co pozwala uzyskać kontrastowe fotografie choćby podczas fotografowania pod światło. To samo dotyczy fotografowania scen z wieloma źródłami światła padającego bezpośrednio na kadr.