• Eduexpert Metoda projektu część iii - Fotografia Eduexpert Metoda projektu część iii

Zdjęcia produktu

Programy edukacyjne

Metoda projektu część iii (Eduexpert)

Opinie / recenzje

Brak danych

Podstawowe dane

  • Kategoria: Komputery » Programy edukacyjne
  • Marka: Eduexpert
  • Stan magazynowy: Produkt niedostępny
Więcej cech produktu

Skrócony opis

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część III – gromadzi 4 projekty tematyczne dedykowane dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:- plansze interaktywne, zawierające...

Promocja dla Ciebie

Najlepsza cena w bazie: Brak produktu Oferta przygotowane przez sklep: Przejdź do sklepu Podobne produkty

W celu dostarczenia najatrakcyjniejszej ceny zostało sprawdzone zestawienie wielu sklepów online. Niestety, ale żaden partner w tej chwili nie posiada w magazynie produktu Eduexpert Metoda projektu część iii. Asortyment w sekcji Programy edukacyjne jest uaktualniany w czasie rzeczywistym, zapraszamy później.

Pełny opis Eduexpert Metoda projektu część iii

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część III – posiada 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:

- plansze interaktywne, zawierające przeróżne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. Krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Trzecia część programu zawiera:
  • 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
  • interakcje – zróżnicowane ćwiczenia wspierające naukę i zapamiętywanie,
  • 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
  • ćwiczenia do nauki języka angielskiego.

- obudowa dydaktyczna posiada:
  • 32 karty pracy dla uczniów,
  • 24 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,

- program nauczania,
zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych poprzez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,

- diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.


Trzecia część Metody Projektu jest kontynuacją podróży przez kolejne zagadkowe 4 obszary tematyczne. Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji. W filmach przedstawimy, czym są złudzenia optyczne i na czym polega zawód iluzjonisty. Geografia to kolejny niebanalny zakres tematyczny. Uczniowie dowiedzą się, jakimi językami posługują się ludzie na świecie oraz jakie posiadają zwyczaje. Filmy, interakcje i ćwiczenia w kartach pracy pomogą zrozumieć odmienność kulturową i zainspirują do podróżowania po Polsce, całym świecie aż do gwiazd - bowiem kosmos to kolejny temat w naszym programie multimedialnym. Uczniowie poznają dokonania Mikołaja Kopernika i wkład w naukę polskiego astronoma. Ćwiczenia i interakcje pozwolą na utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy. Ostatnim tematem programu multimedialnego Metoda Projektu jest transport. Uczniowie dowiedzą się, czym cechują się zróżnicowane środki transportu i jak brzmią po angielsku. Zdobytą wiedzę utrwalą dzięki interakcjom w programie multimedialnym i kartom pracy.

kompozycja programu multimedialnego i pokrywa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane poprzez lektora, a grafiki są interesujące
i stonowane, dzięki temu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest sprawne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki temu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.

Obsługa programu jest instynktowna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie komponenty zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są za każdym razem na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.


„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej":
  • łączy zabawę i naukę wykorzystując części rywalizacji,
  • wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych poprzez uczniów,
  • łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
  • rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
  • wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
  • kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
  • wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
  • gromadzi najróżniejsze ćwiczenia dopasowane dla dzieci w wieku 8 i 9 lat.

„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej" przez przeróżne ćwiczenia i interakcje oraz bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej
w tym:
  • edukacji polonistycznej,
  • edukacji muzycznej,
  • edukacji społecznej,
  • edukacji plastycznej,
  • edukacji przyrodniczej,
  • edukacji matematycznej,
  • edukacji zdrowotnej,
  • zajęć komputerowych,
  • zajęć technologicznych,
  • wychowania fizycznego.

parametry SZCZEGÓLNE:
  • wybór SPRZĘTU – program przeznaczony jest na tablicę interaktywną, świetnie sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
  • użycie W najróżniejszYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
  • INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" działa online i offline – zgraj niezbędne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
  • PLATFORMA– przystępne i szybkie pobieranie nowych aktualizacji albo korzystania w wersji online.
  • instynktownOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przychylny w obsłudze dla nauczyciela. Proste używanie bez instrukcji obsługi.


PUDEŁKO Z MATERIAŁAMI:
  • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive albo komputer),
  • licencja,
  • pendrive do wgrania wersji offline,
  • przewodnik po „Metodzie Projektu",
  • diagnoza uczniów,
  • naklejka do pokoju nauczycielskiego z miejscem na wpisanie loginu i hasła do platformy,

DO WYDRUKU:
  • scenariusze zabaw,
  • scenariusze lekcji,
  • karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.
RECENZJE artykułu:

"Jako nauczyciel z dwuletnim stażem, poznający postępowe platformy edukacyjne takie, jak EDUEXPERT oferująca m.in. Program multimedialny „Matematyka bez reszty", chciałabym podzielić się swoją opinią i wrażeniami z autorami w/w programu:

  • uświadomienie dzieciom, że matematyka to cały otaczający nas świat;
  • bardzo dobra grafika, czytelna, przyjemna przystępna w interpretacji zadań;
  • tematyka i poziom programu jest stosowny do możliwości dzieci, do których jest skierowany;
  • dostatek zadań pomaga w sposób niebanalny prowadzić zajęcia z matematyki i przyrody;
  • to, co ważne dla mnie nauczyciela tzn. Dane, przykłady, rekwizyty, schematy, które opisane są w programie, pozwalają w sposób bezproblemowy przeprowadzić zajęcia;
  • bardzo korzystne wprowadzenie dzieci w pojęcie „czasu" w scenariuszu zajęć części III „niepokaźny Przyrodnik" (scenariusz nr 2 – czas)"


Mgr Marta Gawor - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku



"głównie chciałam podziękować za możliwość zaznajomienia się z Państwa programem "Matematyka bez reszty" i jednocześnie pogratulować udanego produktu. Opracowany program multimedialny w wielkim stopniu wspomoże pracę nauczyciela podczas zajęć lekcyjnych.
na pewno zaletą programu jest to, że większość zadań rozwija kreatywność uczniów. Znacznym plusem są scenariusze zajęć, które są w taki sposób opracowane, że nauczyciel może dopasować go do poziomu i zainteresowań ucznia. Karty pracy są czytelne oraz estetyczne.
Myślę, że dzieci będą zadowolone z takiej formy pracy, ponieważ lubią one zajęcia z użyciem komputera lub tablicy interaktywnej. Program pozwoli nam urozmaicić cykl edukacji. Dodatkowo pod względem technologicznym jest prosty w obsłudze."


Paulina Krawczyk - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku



"Nowa linia produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty" firmy Eduexpert to zbiór ciekawych pomysłów i rozwiązań, z których można korzystać na tablicy interaktywnej, komputerze, bądź tablecie, co usprawnia dostęp do wszystkich matematycznych nowinek i ich prezentacji w trakcie zajęć. Główne zalety programu to najczęściej:

  • bogate karty pracy o zróżnicowanej tematyce,
  • szczegółowe karty pracy z pustymi polami,
  • dużo atrakcyjnych filmów,
  • bogata szata graficzna,
  • obfite scenariusze zajęć, a także zabaw, które dobrane są jednocześnie do dzieci w wieku wczesnoszkolnym, jak i przedszkolnym.

Jako nauczyciel wychowania przedszkolnego starałam się skoncentrować na treściach dopasowanych do dzieci w wieku przedszkolnym i mogę stwierdzić,dużo składników i pomysłów można przenieść właśnie do „świata przedszkola". Treści są obfite, zrozumiałe - dają nauczycielowi możliwość kreatywnego przedstawienia matematyki i zabrania dzieci w magiczny świat liczb, figur i muzyki. Przekaz owych treści jest prosty, czytelny, a zarazem bogaty i ciekawy. Dzięki takim programom matematykę można przedstawić dzieciom w sposób postępowy, oryginalny i interesujący. W trakcie korzystania z tego programu nie ma mowy o nudzie i bierności. Jest motywacja i chęć do dalszego poznawania kolejnych tematów. Jak wiadomo, dzieci lubią nowinki techniczne, a także wszelkie multimedialne produkty. „Matematyka bez reszty" nadzwyczajnie wpisuje się w tor na drodze pędzących zmian w świecie technice i niewątpliwie spodoba się dzieciom, rodzicom jak i samym nauczycielom.
Jestem przekonana, że nowa seria produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty" będzie służyła zarówno mi, jak i wielu nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w codziennej pracy, poprzez długi czas."


Mgr Agnieszka Matias - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku


"Jako nauczyciel przedszkola z szesnastoletnim stażem obserwuję zmieniające się pokolenia napływających do przedszkoli dzieci i ich rodziców. Wraz z postępem cywilizacyjnym, co jest rzeczą naturalną, zmieniają się wymagania rodziców w stosunku do jakości świadczonych poprzez placówkę „usług" wychowawczo-dydaktycznych, a co za tym idzie są oni coraz to bardziej wymagający. Same dzieci trudno teraz przekonać do działań i zachęcić do wspólnej nauki przez zabawę jeśli nie pokażemy im czegoś co jest dla nich interesujące i to w taki sposób, który sprawi, że będą za tym podążały i będą chciały do tego wracać. Tak więc mając w swym „bagażu stażu" doświadczenie, a w swoim otoczeniu pędzące i nieodwracalne zmiany cywilizacyjne poszukuję codziennie nowych rozwiązań metodycznych, technologicznych po to, by moja praca dawała dzieciom wiedzę, rodzicom zadowolenie, a mnie samej satysfakcję z wykonywanego zawodu.

W drodze tych poszukiwań natrafiłam na platformę edukacyjną EDUEXPERT, która oferuje nam program multimedialny pt. „Matematyka bez reszty". Posiada on szereg ciekawych propozycji zadań interaktywnych, które z powodzeniem można wykorzystać równocześnie w edukacji wczesnoszkolnej, jak i w dużej części przy rozszerzeniu umiejętności i wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym. Proponowane filmy przyrodnicze i gry posiadają bardzo interesującą szatę graficzną, a stosowane przy tym polecenia pozwalają w nietrudny sposób poradzić sobie z obsługą zestawu ze strony technologicznej. Narracja w filmach w bardzo dostępny sposób przekazuje niedużym słuchaczom wiedzę z otaczającego ich świata i pomaga ją optymalnie systematyzować. Bezpośrednie odniesienia do naturalnych obiektów są najlepszą i najszczególniej zrozumiałą formą przekazu dla dzieci w młodszym wieku szkolnym.

Idąc za rozwojem multimedialnym i zmianami jakie zachodzą w sposobach nauczania, program wykorzystuje możliwość przekazania dzieciom wiedzyz zakresu edukacji matematycznej i przyrodniczej w sposób niekonwencjonalny, z zastosowaniem środków multimedialnych. Zawarte w programie ćwiczenia, gry i filmy edukacyjne umożliwiają to, aby dzieci zauważyły przydatność opanowania umiejętności matematycznych i przyrodniczych w życiu rutynowym. Nadzwyczajna grafika pozwala na bardzo realistyczny odbiór treści przez dzieci. Dodatkowym atutem tego programu jest wprowadzenie poleceń zarówno w formie pisanej, jak i słownej co może posiadać duże znaczenie gdy zwrócimy uwagę na możliwość wielozmysłowego odbioru świata, jak i ukierunkowania każdego z nas na preferowane kanały odbioru bodźców i komunikatów(słuchowcy, wzrokowcy, kinestetycy). Możliwość wprowadzenia do zabawy języków obcych zezwala na stworzenie kolejnej korelacji między przedmiotowej na której zależy nam w obecnych kierunkach edukacyjnych.

komplet „Matematyka bez reszty" uważam za bardzo atrakcyjny i interesujący. Jego oprawa, dostępność i efektowność tematyczna skłania mnie do refleksji na temat stosowności używania programów interaktywnych i multimedialnych w nauczaniu dzieci. Wniosek jaki się nasuwa jest jeden – teraz nie da się już tego uniknąć. Pędzącego postępu nie da się zatrzymać, by być atrakcyjnymi nauczycielami musimy podążać za nowinkami technicznymi. Jeśli tak ma być to dokonujmy dobrych wyborów, a uważam, że wybranie do pracy programu „Matematyka bez reszty" jest bardzo prawidłowym wyborem. Ochoczo wykorzystałabym ten program w swej pracy z dziećmi."


Mgr Barbara Żeromska - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku


O pomoc w analizie programu poprosiłam 2 swoje córki: 11-letnia Marię, a także 16-letnią Aleksandrę. Na wstępie przekażę nasze pierwsze wrażenia – rewelacyjnie się bawiłyśmy, dużo radości sprawiło nam układanie treści do zadań tekstowych.



Szczegółowa analiza:

  • ciekawa, czytelna, prosta grafika,
  • zadania są przemyślane, uwzględniają stopień trudności i różnorakości zadań,
  • posiada odwołania do życia codziennego,
  • szczególne nasze ulubione to kodowanie - świetne połączenie zabawy z nauką,
  • zastanawiałam się tylko czy odważniki i waga w starym wydaniu nie będą dla dzieci zbyt dużą abstrakcją, ale to można wytłumaczyć, tym bardziej, że zadanie jest korzystne, ponieważ istnieje więcej aniżeli jedno rozwiązanie (MIARY),
  • dobre wprowadzenie do pojęcia czasu, zegara - rozróżnienie zegara z cyferblatem od elektronicznego,
  • poczucie, że matematyka jest wszędzie w życiu rutynowym – nauka świadomego obserwowania rzeczywistości i korzystanie z różnorodnych możliwości,
  • program jest spójny, zadania ułożone w logicznym porządku, tematyka zadań oraz bloki tematyczne w sposób holistyczny prezentują wiedzę i bardzo należycie przygotowują do innych przedmiotów, do życia,
  • w dodatku dzieci uczą się samodzielnie oceniać stopień trudności zadań."


Ewa Pawłuszek-Pasińska - Logopeda, pedagog specjalny


"Dziękuję,że mogłam skorzystać z materiałów "Matematyka bez reszty" wydawnictwa Eduexpert. Dzięki nim moi uczniowie uczyli się poprzez znakomitą zabawę. Zadania i polecenia atrakcyjne, zrozumiałe, atrakcyjne i kreatywne.Dzieci doświadczyły matematyki przyjemnej i przychylnej."


Anna Kurzempa – Nauczyciel kl. II Szkoły Podstawowej w Zamościu


"Testując produkt edukacyjny "Matematyka bez reszty" jako mama dwójki dzieci w wieku 7 i 9 lat, muszę przyznać, że jestem nim zachwycona. Różnorodność zadań, ich zasobność, quizy, filmiki, "zakupy w sklepie" - gdzie dzieci uczą się liczyć choćby nie wiedząc, że to robią... Możliwość wykonania tego wszystkiego w języku angielskim to dodatkowy, ogromny plus. Program wprowadza świeże rzeczy, utrwala już znane, od razu podaje informację, czy zrobiliśmy coś poprawnie i bardzo za to chwali, co dzieciakom sprawia ogromną frajdę.
zachęcająco wygląda również szata graficzna, wciąga i nie pozwala się oderwać od komputera. "Matematyka bez reszty" może być stosowana oczywiście w szkole podczas lekcji, gdzie będzie skarbnicą zadań i gotowych części, ale także w domowym zaciszu. A ponieważ sama jestem nauczycielem - uczę języka angielskiego w szkole podstawowej - wiem, o czym mówię!"


Lidia Szczepanik - nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej


"Matematyka bez reszty" to dzieło w pełni polskie, opracowane przez producenta Eduexpert. Gromadzi przyjazny, niebanalny graficznie, a przede wszelkich prosty w obsłudze interfejs. Głównym walorem merytorycznym kompletu jest stosowny dobór ćwiczeń, które pozwalają uczniowi nie tylko sprawdzić swoją wiedzę, ale także podnieść jego umiejętności szkolne, zapobiegać deficytom, a także motywować go do zdobywania wiedzy w sposób prędki i trwały. Ćwiczenia i zadania są formą treningu, który wydobywa potencjał intelektualny ucznia i rozwija go wszechstronnie. Nakłaniam nauczycieli i rodziców, żeby sięgnęli po ten program."


Roman Lorens - ekspert MEN z zakresu realizacji podstawy programowej, koordynator w ramach platformy szkoleniowej sektor edukacja i oświata Akademia Wspólnoty Wydawnictwa Municipium


"Z ogromną przyjemnością zapoznałem się z produktami marki Eduexpert (Metoda projektu, Matematyka bez reszty), które zostały przygotowane dla uczniów szkół podstawowych w klasach I-III. Opracowane przez zespół specjalistów programy multimedialne są zgodne z podstawą programową i w pokaźnym stopniu wspomagają pracę nauczyciela w trakcie zajęć lekcyjnych. Ich niewątpliwym atutem jest przystępna forma dla dzieci. Programy te zawierają karty pracy ucznia, korespondujące ze scenariuszami opracowanych zajęć lekcyjnych, które stanowią wspaniałą propozycję dla nauczycieli. Uzupełniającą zaletą programów jest to, że zdecydowana większość zaproponowanych zadań nastawiona jest na rozwijanie kreatywności uczniów (!), a nie na poszukiwanie gotowych odpowiedzi w podręczniku, Internecie. Z kolei quizy, które stanowią podsumowanie nowo poznanych treści, służą udoskonalonemu poznaniu i zrozumieniu poprzez uczniów otaczającej rzeczywistości. Z punktu widzenia rodzica niewątpliwym plusem są natomiast propozycje zadań domowych, opracowane „na miarę" możliwości uczniów, a nie ich rodziców! Gratuluję firmie Eduexpert pomysłu i z niecierpliwością czekam na inne produkty multimedialne wzbogacające proces kształcenia."


Kierownik Katedry Pedagogiki PWSZ w Chełmie, dr hab. Piotr Mazur


"Oba programy bardzo mi się podobają. Każdy z nich pod względem technologicznym jest prosty i instynktowny, bez problemu można się nim posługiwać, nie ma żadnych problemów. Tematyka jak najmocniej zgodna z podstawą programową edukacji wczesnoszkolnej. Atrakcyjna, wspaniałe filmy, jasne, czytelne dla uczniów, niedługie i mocne. Lektor - miły wyraźny głos, co uważam - jest bardzo ważne. Także karty pracy kompatybilne ze scenariuszami. Fajnie, że scenariusze są w formie ogólnej, nie narzucają krok po kroku działań nauczyciela i ucznia. Wiadomo, jaki jest cel, jakie działania, a nauczyciel może w miarę możliwości i zainteresowań uczniów konstruować scenariusz. Choć niektórzy nauczyciele lubią "gotowce" - jeśli tak, również skorzystają z tych programów. Do tego bardzo ciekawe pomysły na doświadczenia, na polecenia w kartach pracy. Na ogół są takie sztampowe, jednakowe, proste do przewidzenia, a tu bardziej kreatywne"

Mirosława Matczak - Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi


"najczęściej gratuluję udanego artykułu, a właściwie dwóch produktów! Oba zawierają atrakcyjne rozwiązania, pomysły na wprowadzenie aktywności wśród uczniów, a wykorzystane metody na pewno wzbogacają ofertę nauczyciela. Stanowią także odpowiedź na to, co dzieci lubią: praca z tabletem i/ albo tablicą interaktywną może angażować dzieci do samodzielnej pracy, ale także mogą pracować wspólnie, a o to nam przecież chodzi! Działania interaktywne urozmaicają proces edukacyjny i ćwiczą umiejętności, które będą {pomocn|przydatn)e nie tylko na etapie edukacji wczesnoszkolnej, ale także później, w kolejnych latach kariery szkolnej. Bardzo lubię metodę projektu, cieszę się, że scenariuszom zajęć towarzyszą filmy, dzięki którym nauczyciel może pokazywać realny świat i osoby znające się na tym, o czym opowiadają. Poza bogatą zawartością merytoryczną bardzo podoba mi się grafika - wszystko wygląda ładnie i estetycznie. "


Teresa Radomska - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu

Parametry produktu

Kategoria

Programy edukacyjne

Producent

Eduexpert

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Jeśli tylko miałeś sposobność skorzystać z pokazywanego Eduexpert Metoda projektu część iii podziel się z innymi opinią. Napisz innym czy relacja cena / jakość jest na satysfakcjonującym poziomie, jakie są Twoje wrażenia z użytkowania oraz czy możesz polecić produkt.

Dodaj ocenę lub dłuższą recenzję:

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Eduexpert Metoda projektu część iii nabędziesz w sklepch

Przy typowaniu miejsca, w którym kupisz Eduexpert Metoda projektu część iii koniecznie zapoznaj się z recenzjami firmy, a także dodaj cenę ewentualnej dostawy. Jakiekolwiek szczegółowe zapytania dotyczące specyfikacji produktu powinny być kierowane prosto do producenta Eduexpert lub sklepu.