• Metoda projektu część I, 3F0D-64453 - Fotografia Metoda projektu część I, 3F0D-64453

Zdjęcia produktu

Programy edukacyjne

Metoda projektu część I, 3F0D-64453 (Eduexpert)

Opinie / recenzje

Brak danych

Podstawowe dane

  • Kategoria: Komputery » Programy edukacyjne
  • Marka: Eduexpert
  • Stan magazynowy: Produkt niedostępny
Więcej cech produktu

Skrócony opis

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część I – posiada 4 projekty tematyczne dedykowane dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:- plansze interaktywne, zawierające...

Promocja dla Ciebie

Najlepsza cena w bazie: Brak produktu Oferta przygotowane przez sklep: Przejdź do sklepu Podobne produkty

By dostarczyć Państwu najbardziej konkurencyjną cenę przeszukaliśmy zestawienie wielu wielu sklepów on-line. Bardzo nam przykro, ale żaden partner w tym momencie nie oferuje produktu Metoda projektu część I, 3F0D-64453. Asortyment w sekcji Programy edukacyjne jest uaktualniany z kilkuminutowym opóźnieniem, zapraszamy za kilka minut.

Pełny opis Metoda projektu część I, 3F0D-64453

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część I – posiada 4 projekty tematyczne asygnowane dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:

- plansze interaktywne, zawierające różnorodne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. Krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Pierwsza część programu mieści:
  • 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
  • interakcje – najróżniejsze ćwiczenia wspierające naukę i zapamiętywanie,
  • 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
  • ćwiczenia do nauki języka angielskiego.

- pokrywa dydaktyczna mieści:
  • 32 karty pracy dla uczniów,
  • 24 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,

- program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych poprzez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,

- diagnozę uczniów, zezwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez nienaturalnego wyodrębniania procesu oceniania.


Pierwsza część Metody Projektu zapoznaje uczniów z tematyką związaną z ich najbliższym otoczeniem. Uczniowie poznają świat jedzenia i witamin. Dzięki filmom i interakcjom zawartym w planszach interaktywnych zdobędą wiedzę na temat wpływu zdrowego odżywiania na ich organizm. Drugim ważnym tematem poruszanym w pierwszej części Metody Projektu jest rodzina. Co łączy członków rodziny poza więzami krwi? Uczniowie zdobędą te i inne odpowiedzi na nurtujące pytania.


Kolejnym tematem przewodnim Metody Projektu jest moda. W co się ubierać, jak zmieniała się moda na przestrzeni dziesięcioleci? Uczniowie nie tylko zgłębią to niebanalne zagadnienie, ale dodatkowo przećwiczą język angielski i słówka w zakresie mody. Ostatni, czwarty temat pierwszej części Metody Projektu to teatr. Kim są aktorzy, co robią i jak przygotowują się do roli? Jak zachować się w teatrze? Plansze interaktywne, a w nich niebanalne wywiady z aktorami i interakcje oraz karty pracy przybliżą uczniom magiczny świat sceny teatralnej.

budowa programu multimedialnego i pokrywa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane poprzez lektora, a grafiki są niebanalne
i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest sprawne i interesujące dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.

Obsługa programu jest instynktowna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, by ułatwić nauczycielowi pracę. Komponenty aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.


„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej":
  • łączy zabawę i naukę wykorzystując części rywalizacji,
  • wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
  • łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
  • rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
  • wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
  • kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
  • wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
  • mieści rozmaite ćwiczenia dopasowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat.


„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej" przez najróżniejsze ćwiczenia i interakcje oraz bogatą obudowę dydaktyczną pozwala luźno realizować założenia podstawy programowej
w tym:
  • edukacji polonistycznej,
  • edukacji muzycznej,
  • edukacji społecznej,
  • edukacji plastycznej,
  • edukacji przyrodniczej,
  • edukacji matematycznej,
  • edukacji zdrowotnej,
  • zajęć komputerowych,
  • zajęć technologicznych,
  • wychowania fizycznego.

właściwości SZCZEGÓLNE:
  • dobór SPRZĘTU – program przeznaczony jest na tablicę interaktywną, wspaniale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
  • zastosowanie W najróżniejszYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, w trakcie wycieczek szkolnych.
  • INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" działa online i offline – zgraj niezbędne materiały na pendrive załączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
  • PLATFORMA – łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub wykorzystania w wersji online.
  • instynktownOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste wykorzystywanie bez instrukcji obsługi.

PUDEŁKO Z MATERIAŁAMI:
  • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer),
  • licencja,
  • pendrive do wgrania wersji offline,
  • przewodnik po „Metodzie Projektu",
  • diagnoza uczniów,
  • naklejka do pokoju nauczycielskiego z miejscem na wpisanie loginu i hasła do platformy,

DO WYDRUKU:
  • scenariusze zabaw,
  • scenariusze lekcji,
  • karty pracy do zastosowania w szkole i w domu.


RECENZJE produktu:

"Jako nauczyciel z dwuletnim stażem, poznający postępowe platformy edukacyjne takie, jak EDUEXPERT proponująca m.in. Program multimedialny „Matematyka bez reszty", chciałabym podzielić się swoją opinią i wrażeniami z autorami w/w programu:

  • uświadomienie dzieciom, że matematyka to cały otaczający nas świat;
  • bardzo dobra grafika, czytelna, przyjemna przystępna w interpretacji zadań;
  • tematyka, a także poziom programu jest optymalny do możliwości dzieci, do których jest skierowany;
  • mnogość zadań pomaga w sposób niebanalny prowadzić zajęcia z matematyki i przyrody;
  • to, co ważne dla mnie nauczyciela tzn. Dane, przykłady, rekwizyty, schematy, które opisane są w programie, pozwalają w sposób bezproblemowy przeprowadzić zajęcia;
  • bardzo dobre wprowadzenie dzieci w pojęcie „czasu" w scenariuszu zajęć części III „niewiele znaczący Przyrodnik" (scenariusz nr 2 – czas)"

Mgr Marta Gawor - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku



"najczęściej chciałam podziękować za możliwość poznania się z Państwa programem "Matematyka bez reszty" i równocześnie pogratulować udanego towaru. Opracowany program multimedialny w pokaźnym stopniu wspomoże pracę nauczyciela w trakcie zajęć lekcyjnych.
bez wątpienia zaletą programu jest to, że większość zadań rozwija kreatywność uczniów. Dużym plusem są scenariusze zajęć, które są w taki sposób opracowane, że nauczyciel może przystosować go do poziomu i zainteresowań ucznia. Karty pracy są czytelne oraz estetyczne.
Myślę, że dzieci będą zadowolone z takiej formy pracy, ponieważ lubią one zajęcia z wykorzystaniem komputera albo tablicy interaktywnej. Program pozwoli nam urozmaicić proces edukacji. Na dodatek pod względem technologicznym jest prosty w obsłudze."

Paulina Krawczyk - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku


"Nowa seria produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty" producenta Eduexpert to zbiór atrakcyjnych pomysłów i rozwiązań, z których można korzystać na tablicy interaktywnej, komputerze, bądź tablecie, co ułatwia dostęp do wszystkich matematycznych nowinek i ich prezentacji podczas zajęć. Główne zalety programu to na ogół:

  • bogate karty pracy o różnorodnej tematyce,
  • szczegółowe karty pracy z pustymi polami,
  • dużo niebanalnych filmów,
  • bogata szata graficzna,
  • obfite scenariusze zajęć oraz zabaw, które dostosowane są jednocześnie do dzieci w wieku wczesnoszkolnym, jak i przedszkolnym.

Jako nauczyciel wychowania przedszkolnego starałam się skupić na treściach dopasowanych do dzieci w wieku przedszkolnym i mogę stwierdzić,sporo składników i pomysłów można przenieść właśnie do „świata przedszkola". Treści są szerokie, zrozumiałe - dają nauczycielowi możliwość kreatywnego przedstawienia matematyki i zabrania dzieci w magiczny świat liczb, figur i muzyki. Przekaz owych treści jest prosty, czytelny, a zarazem bogaty i atrakcyjny. Dzięki takim programom matematykę można przedstawić dzieciom w sposób progresywny, oryginalny i interesujący. Podczas korzystania z tego programu nie ma mowy o nudzie i bierności. Jest motywacja i chęć do dalszego poznawania kolejnych tematów. Jak wiadomo, dzieci lubią nowinki technologiczne i wszelkie multimedialne produkty. „Matematyka bez reszty" doskonale wpisuje się w tor na drodze pędzących zmian w świecie technice i niewątpliwie spodoba się dzieciom, rodzicom jak i samym nauczycielom.
Jestem przekonana, że nowa kolekcja produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty" będzie służyła jednocześnie mi, jak i wielu nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w codziennej pracy, poprzez długi czas."

Mgr Agnieszka Matias - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku


"Jako nauczyciel przedszkola z szesnastoletnim stażem obserwuję zmieniające się pokolenia napływających do przedszkoli dzieci i ich rodziców. Wraz z postępem cywilizacyjnym, co jest rzeczą naturalną, zmieniają się wymogi rodziców w stosunku do jakości świadczonych poprzez placówkę „usług" wychowawczo-dydaktycznych, a co za tym idzie są oni coraz to bardziej wymagający. Same dzieci trudno dzisiaj przekonać do działań i zachęcić do wspólnej nauki przez zabawę jeśli nie pokażemy im czegoś co jest dla nich interesujące i to w taki sposób, który sprawi, że będą za tym podążały i będą chciały do tego wracać. Tak więc posiadając w swoim „bagażu stażu" doświadczenie, a w swym otoczeniu pędzące i nieodwracalne zmiany cywilizacyjne poszukuję codziennie nowych rozwiązań metodycznych, technicznych po to, żeby moja praca dawała dzieciom wiedzę, rodzicom zadowolenie, a mnie samej satysfakcję z realizowanego zawodu.

W drodze tych poszukiwań natrafiłam na platformę edukacyjną EDUEXPERT, która proponuje nam program multimedialny pt. „Matematyka bez reszty". Gromadzi on szereg niebanalnych propozycji zadań interaktywnych, które z powodzeniem można wykorzystać jednocześnie w edukacji wczesnoszkolnej, jak i w szerokiej części przy powiększeniu umiejętności i wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym. Proponowane filmy przyrodnicze i gry posiadają bardzo ciekawą szatę graficzną, a używane przy tym polecenia pozwalają w prosty sposób poradzić sobie z obsługą kompletu ze strony technicznej. Narracja w filmach w bardzo przystępny sposób przekazuje nieznacznym słuchaczom wiedzę z otaczającego ich świata i pomaga ją optymalnie systematyzować. Bezpośrednie odniesienia do naturalnych obiektów są najlepszą i najszczególniej zrozumiałą formą przekazu dla dzieci w młodszym wieku szkolnym.

Idąc za rozwojem multimedialnym i zmianami jakie zachodzą w sposobach nauczania, program wykorzystuje możliwość podania dzieciom wiedzyz zakresu edukacji matematycznej i przyrodniczej w sposób niekonwencjonalny, z wykorzystaniem środków multimedialnych. Zawarte w programie ćwiczenia, gry i filmy edukacyjne pozwalają na to, aby dzieci zauważyły przydatność opanowania umiejętności matematycznych i przyrodniczych w życiu powszednim. Znakomita grafika pozwala na bardzo realistyczny odbiór treści przez dzieci. Dodatkowym atutem tego programu jest wprowadzenie poleceń zarówno w formie pisanej, jak i słownej co może posiadać wielkie znaczenie gdy zwrócimy uwagę na możliwość wielozmysłowego odbioru świata, jak i ukierunkowania każdego z nas na preferowane kanały odbioru bodźców i komunikatów(słuchowcy, wzrokowcy, kinestetycy). Możliwość wprowadzenia do zabawy języków obcych zezwala na stworzenie kolejnej korelacji pomiędzy przedmiotowej na której zależy nam w obecnych kierunkach edukacyjnych.

komplet „Matematyka bez reszty" uważam za bardzo niebanalny i atrakcyjny. Jego oprawa, dostępność i ładność tematyczna skłania mnie do refleksji na temat stosowności używania programów interaktywnych i multimedialnych w nauczaniu dzieci. Wniosek jaki się nasuwa jest jeden – dzisiaj nie da się już tego uniknąć. Pędzącego postępu nie da się zatrzymać, by być atrakcyjnymi nauczycielami musimy podążać za nowinkami technologicznymi. Jeśli tak ma być to dokonujmy prawidłowych wyborów, a uważam, że wybranie do pracy programu „Matematyka bez reszty" jest bardzo dobrym wyborem. Z ochotą wykorzystałabym ten program w swej pracy z dziećmi."

Mgr Barbara Żeromska - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku


O pomoc w analizie programu poprosiłam 2 swoje córki: 11-letnia Marię oraz 16-letnią Aleksandrę. Na wstępie przekażę nasze pierwsze wrażenia – nieprzeciętnie się bawiłyśmy, dużo radości sprawiło nam układanie treści do zadań tekstowych.



Szczegółowa analiza:

  • ciekawa, czytelna, prosta grafika,
  • zadania są przemyślane, uwzględniają stopień trudności i różnorakości zadań,
  • mieści odwołania do życia codziennego,
  • szczególne nasze ulubione to kodowanie - wyśmienite połączenie zabawy z nauką,
  • zastanawiałam się tylko czy odważniki i waga w starym wydaniu nie będą dla dzieci zbyt dużą abstrakcją, ale to można wytłumaczyć, tym bardziej, że zadanie jest korzystne, ponieważ istnieje więcej aniżeli jedno rozwiązanie (MIARY),
  • prawidłowe wprowadzenie do pojęcia czasu, zegara - rozróżnienie zegara z cyferblatem od elektronicznego,
  • poczucie, że matematyka jest wszędzie w życiu rutynowym – nauka świadomego obserwowania rzeczywistości i korzystanie z zróżnicowanych możliwości,
  • program jest spójny, zadania ułożone w logicznym porządku, tematyka zadań i bloki tematyczne w sposób holistyczny prezentują wiedzę i bardzo dobrze przygotowują do innych przedmiotów, do życia,
  • na dodatek dzieci uczą się samodzielnie oceniać stopień trudności zadań."

Ewa Pawłuszek-Pasińska - Logopeda, pedagog specjalny


"Dziękuję,że mogłam skorzystać z tworzyw "Matematyka bez reszty" wydawnictwa Eduexpert. Dzięki nim moi uczniowie uczyli się przez nieprzeciętną zabawę. Zadania i polecenia ciekawe, zrozumiałe, atrakcyjne i kreatywne.Dzieci doświadczyły matematyki przyjemnej i przychylnej."

Anna Kurzempa – Nauczyciel kl. II Szkoły Podstawowej w Zamościu

"Testując artykuł edukacyjny "Matematyka bez reszty" jako mama dwójki dzieci w wieku 7 i 9 lat, muszę przyznać, że jestem nim zachwycona. Różnorodność zadań, ich różnorodność, quizy, filmiki, "zakupy w sklepie" - gdzie dzieci uczą się liczyć nawet nie wiedząc, że to robią... Możliwość wykonania tego wszystkiego w języku angielskim to dodatkowy, ogromny plus. Program wprowadza nowe rzeczy, utrwala już znane, od razu podaje informację, czy zrobiliśmy coś dobrze i bardzo za to chwali, co dzieciakom sprawia ogromną frajdę.
nakłaniająco wygląda również szata graficzna, wciąga i nie pozwala się oderwać od komputera. "Matematyka bez reszty" może być wykorzystywana oczywiście w szkole podczas lekcji, gdzie będzie skarbnicą zadań i gotowych elementów, ale także w domowym zaciszu. A ponieważ sama jestem nauczycielem - uczę języka angielskiego w szkole podstawowej - wiem, o czym mówię!"

Lidia Szczepanik - nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej


"Matematyka bez reszty" to dzieło kompletnie polskie, opracowane poprzez markę Eduexpert. Mieści przychylny, atrakcyjny graficznie, a przede wszelkich prosty w obsłudze interfejs. Głównym walorem merytorycznym pakietu jest optymalny dobór ćwiczeń, które pozwalają uczniowi nie tylko sprawdzić swoją wiedzę, ale także podnieść jego umiejętności szkolne, uniemożliwiać deficytom, a także motywować go do zdobywania wiedzy w sposób prędki i trwały. Ćwiczenia i zadania są formą treningu, który wydobywa potencjał intelektualny ucznia i rozwija go wszechstronnie. Namawiam nauczycieli, a także rodziców, żeby sięgnęli po ten program."

Roman Lorens - ekspert MEN z zakresu realizacji podstawy programowej, koordynator w ramach platformy szkoleniowej sektor edukacja i oświata Akademia Wspólnoty Wydawnictwa Municipium


"Z ogromną przyjemnością zapoznałem się z produktami marki Eduexpert (Metoda projektu, Matematyka bez reszty), które zostały przygotowane dla uczniów szkół podstawowych w klasach I-III. Opracowane poprzez zespół specjalistów programy multimedialne są zgodne z podstawą programową i w obszernym stopniu wspomagają pracę nauczyciela podczas zajęć lekcyjnych. Ich niewątpliwym atutem jest dostępna forma dla dzieci. Programy te zawierają karty pracy ucznia, korespondujące ze scenariuszami opracowanych zajęć lekcyjnych, które stanowią wyśmienitą propozycję dla nauczycieli. Dodatkową zaletą programów jest to, że zdecydowana większość zaproponowanych zadań nastawiona jest na rozwijanie kreatywności uczniów (!), a nie na poszukiwanie gotowych odpowiedzi w podręczniku, Internecie. Z kolei quizy, które stanowią podsumowanie nowo poznanych treści, służą udoskonalonemu poznaniu i zrozumieniu przez uczniów otaczającej rzeczywistości. Z punktu widzenia rodzica niewątpliwym plusem są natomiast propozycje zadań domowych, opracowane „na miarę" możliwości uczniów, a nie ich rodziców! Gratuluję firmie Eduexpert pomysłu i z niecierpliwością czekam na inne produkty multimedialne wzbogacające cykl kształcenia."

Kierownik Katedry Pedagogiki PWSZ w Chełmie, dr hab. Piotr Mazur


"Oba programy bardzo mi się podobają. Każdy z nich pod względem technologicznym jest prosty i intuicyjny, bez problemu można się nim posługiwać, nie ma żadnych problemów. Tematyka jak najmocniej zgodna z podstawą programową edukacji wczesnoszkolnej. Interesująca, rewelacyjne filmy, jasne, czytelne dla uczniów, niedługie i potężne. Lektor - błogi wyraźny głos, co uważam - jest bardzo ważne. W dodatku karty pracy kompatybilne ze scenariuszami. Fajnie, że scenariusze są w formie ogólnej, nie narzucają krok po kroku działań nauczyciela i ucznia. Wiadomo, jaki jest cel, jakie działania, a nauczyciel może w miarę możliwości i zainteresowań uczniów konstruować scenariusz. Choć niektórzy nauczyciele lubią "gotowce" - jeśli tak, również skorzystają z tych programów. Do tego bardzo interesujące pomysły na doświadczenia, na polecenia w kartach pracy. W głównej mierze są takie sztampowe, jednakowe, proste do przewidzenia, a tu bardziej kreatywne"

Mirosława Matczak - Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi


"przede wszystkim gratuluję udanego towaru, a właściwie dwóch produktów! Oba zawierają atrakcyjne rozwiązania, pomysły na wprowadzenie aktywności wśród uczniów, a wykorzystane metody z pewnością wzbogacają ofertę nauczyciela. Stanowią także odpowiedź na to, co dzieci lubią: praca z tabletem i/ albo tablicą interaktywną może angażować dzieci do samodzielnej pracy, ale także mogą pracować wspólnie, a o to nam przecież chodzi! Działania interaktywne urozmaicają proces edukacyjny i ćwiczą umiejętności, które będą {pomocn|przydatn)e nie tylko na etapie edukacji wczesnoszkolnej, ale także później, w kolejnych latach kariery szkolnej. Bardzo lubię metodę projektu, cieszę się, że scenariuszom zajęć towarzyszą filmy, dzięki którym nauczyciel może pokazywać realny świat i osoby znające się na tym, o czym opowiadają. Poza bogatą zawartością merytoryczną bardzo podoba mi się grafika - wszystko wygląda ładnie i estetycznie. "

Teresa Radomska - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu

Parametry produktu

Kategoria

Programy edukacyjne

Producent

Eduexpert

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Jeśli udało Ci się skorzystać z prezentowanego Metoda projektu część I, 3F0D-64453 prześlij ocenę lub opinię. Napisz innym czy stosunek jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca, jakie są Twoje ze stosowania oraz czy jesteś zadowolony.

Dodaj ocenę lub dłuższą recenzję:

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Metoda projektu część I, 3F0D-64453 nabędziesz w sklepch

Przed wyborem miejsca, gdzie nabędziesz Metoda projektu część I, 3F0D-64453 koniecznie zapoznaj się z recenzjami danej firmy, oraz dodaj cenę ewentualnej dostawy. Jeśli masz szczegółowe pytania, które dotyczą specyfikacji produktu - kieruj je wprost do producenta Eduexpert lub sklepu.