• Metoda projektu część ii marki Eduexpert - Zdjęcie Metoda projektu część ii marki Eduexpert

Zdjęcia produktu

Programy edukacyjne

Metoda projektu część ii (Eduexpert)

Opinie / recenzje

Brak danych

Podstawowe dane

  • Kategoria: Komputery » Programy edukacyjne
  • Marka: Eduexpert
  • Stan magazynowy: Produkt niedostępny
Więcej cech produktu

Skrócony opis

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część II – zawiera 4 projekty tematyczne asygnowane dla klasy 2 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:- plansze interaktywne, zawierające...

Promocja dla Ciebie

Najlepsza cena w bazie: Brak produktu Oferta przygotowane przez sklep: Przejdź do sklepu Podobne produkty

By zaprezentować Państwu najbardziej atrakcyjną cenę został przejrzany zbiór wielu sklepów i hurtowni on-line. Bardzo nam przykro, ale żaden partner nie posiada w magazynie na tę chwilę produktu Metoda projektu część ii marki Eduexpert. Oferty w sekcji Programy edukacyjne są uaktualniane z kilkuminutowym opóźnieniem, zapraszamy za jakiś czas.

Pełny opis Metoda projektu część ii marki Eduexpert

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" – część II – zawiera 4 projekty tematyczne asygnowane dla klasy 2 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:

- plansze interaktywne, zawierające najróżniejsze typy ćwiczeń dedykowane na tablicę interaktywną np. Krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Druga część programu gromadzi:
  • 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
  • interakcje – różne ćwiczenia wspierające naukę i zapamiętywanie,
  • 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
  • ćwiczenia do nauki języka angielskiego.

- obudowa dydaktyczna posiada:
  • 32 karty pracy dla uczniów,
  • 24 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,

- program nauczania,
zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych poprzez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,

- diagnozę uczniów, zezwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania cyklu oceniania.


W części drugiej Metody Projektu uczniowie kontynuują interaktywną podróż przez wybrane obszary tematyczne. Udamy się do świata lasu i zwierząt leśnych. Uczniowie dowiedzą się więcej o funkcji lasu i dzięki interakcjom i kartom pracy nauczą się, jak poprawnie zachowywać się w domu zwierząt i roślin. Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym. Celem jest nie tylko inspirowanie i zachęcanie do poznawania świata przez filmy i interakcje, ale także budowanie poczucia odpowiedzialności u dzieci za własne otoczenie. Czwartym tematem tej części jest uczenie się. Potencjał ludzkiego mózgu jest gigantyczny i tylko od nas samych zależy, jak bardzo wytrenujemy szare komórki – tych i wielu innych ciekawostek uczniowie dowiedzą się dzięki filmom i ćwiczeniom zawartym w programie multimedialnym. Uczniowie opanują również słówka tematyczne w języku angielskim, a także ich wymowę.

kompozycja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są ciekawe
i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest wydajne i niebanalne dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki temu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.

Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie komponenty zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są za każdym razem na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.


„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej":
  • łączy zabawę i naukę wykorzystując komponenty grywalizacji,
  • wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych poprzez uczniów,
  • łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
  • rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
  • wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
  • kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
  • wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
  • zawiera rozmaite ćwiczenia dopasowane dla dzieci w wieku 7 i 8 lat.

„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej" poprzez rozmaite ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala luźno realizować założenia podstawy programowej
w tym:
  • edukacji polonistycznej,
  • edukacji muzycznej,
  • edukacji społecznej,
  • edukacji plastycznej,
  • edukacji przyrodniczej,
  • edukacji matematycznej,
  • edukacji zdrowotnej,
  • zajęć komputerowych,
  • zajęć technologicznych,
  • wychowania fizycznego.

właściwości SZCZEGÓLNE:
  • wybór SPRZĘTU – program przeznaczony jest na tablicę interaktywną, perfekcyjnie sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
  • zastosowanie W różnYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, w trakcie wycieczek szkolnych.
  • INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej" działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive załączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
  • PLATFORMA – nieskomplikowane i prędkie pobieranie nowych aktualizacji albo wykorzystania w wersji online.
  • intuicyjnOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste używanie bez instrukcji obsługi.

PUDEŁKO Z MATERIAŁAMI:
  • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive albo komputer),
  • licencja,
  • pendrive do wgrania wersji offline,
  • przewodnik po „Metodzie Projektu",
  • diagnoza uczniów,
  • naklejka do pokoju nauczycielskiego z miejscem na wpisanie loginu i hasła do platformy,

DO WYDRUKU:
  • scenariusze zabaw,
  • scenariusze lekcji,
  • karty pracy do użycia w szkole i w domu.



RECENZJE produktu

"Jako nauczyciel z dwuletnim stażem, poznający nowoczesne platformy edukacyjne takie, jak EDUEXPERT proponująca m.in. Program multimedialny „Matematyka bez reszty", chciałabym podzielić się swoją opinią i wrażeniami z autorami w/w programu:

  • uświadomienie dzieciom, że matematyka to cały otaczający nas świat;
  • bardzo dobra grafika, czytelna, przyjemna łatwa w interpretacji zadań;
  • tematyka oraz poziom programu jest słuszny do możliwości dzieci, do których jest skierowany;
  • zasobność zadań pomaga w sposób niebanalny prowadzić zajęcia z matematyki i przyrody;
  • to, co ważne dla mnie nauczyciela tzn. Informacje, przykłady, rekwizyty, schematy, które opisane są w programie, pozwalają w sposób bezproblemowy przeprowadzić zajęcia;
  • bardzo dobre wprowadzenie dzieci w pojęcie „czasu" w scenariuszu zajęć części III „minimalny Przyrodnik" (scenariusz nr 2 – czas)"


Mgr Marta Gawor - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku



"z reguły chciałam podziękować za możliwość poznania się z Państwa programem "Matematyka bez reszty" i równocześnie pogratulować udanego towaru. Opracowany program multimedialny w wielkim stopniu wspomoże pracę nauczyciela w trakcie zajęć lekcyjnych.
bez wątpienia zaletą programu jest to, że większość zadań rozwija kreatywność uczniów. Pokaźnym plusem są scenariusze zajęć, które są w taki sposób opracowane, że nauczyciel może przystosować go do poziomu i zainteresowań ucznia. Karty pracy są czytelne, a także estetyczne.
Myślę, że dzieci będą zadowolone z takiej formy pracy, ponieważ lubią one zajęcia z zastosowaniem komputera lub tablicy interaktywnej. Program pozwoli nam urozmaicić cykl edukacji. W dodatku pod względem technologicznym jest prosty w obsłudze."


Paulina Krawczyk - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku



"Nowa linia produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty" producenta Eduexpert to zbiór niebanalnych pomysłów i rozwiązań, z których można korzystać na tablicy interaktywnej, komputerze, bądź tablecie, co usprawnia dostęp do wszystkich matematycznych nowinek i ich prezentacji podczas zajęć. Główne atuty programu to przeważnie:

  • bogate karty pracy o najróżniejszej tematyce,
  • szczegółowe karty pracy z pustymi polami,
  • sporo atrakcyjnych filmów,
  • bogata szata graficzna,
  • szerokie scenariusze zajęć oraz zabaw, które przypasowane są jednocześnie do dzieci w wieku wczesnoszkolnym, jak i przedszkolnym.

Jako nauczyciel wychowania przedszkolnego starałam się skupić na treściach dopasowanych do dzieci w wieku przedszkolnym i mogę stwierdzić,niemało elementów i pomysłów można przenieść właśnie do „świata przedszkola". Treści są pokaźne, zrozumiałe - dają nauczycielowi możliwość kreatywnego przedstawienia matematyki i zabrania dzieci w magiczny świat liczb, figur i muzyki. Przekaz owych treści jest prosty, czytelny, a zarazem bogaty i ciekawy. Dzięki takim programom matematykę można przedstawić dzieciom w sposób progresywny, oryginalny i niebanalny. Podczas korzystania z tego programu nie ma mowy o nudzie i bierności. Jest motywacja i chęć do dalszego poznawania kolejnych tematów. Jak wiadomo, dzieci lubią nowinki techniczne i wszelkie multimedialne produkty. „Matematyka bez reszty" nieprzeciętnie wpisuje się w tor na drodze pędzących zmian w świecie technice i bez dwóch zdań spodoba się dzieciom, rodzicom jak i samym nauczycielom.
Jestem przekonana, że nowa seria produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty" będzie służyła jednocześnie mi, jak i wielu nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w codziennej pracy, przez długi czas."


Mgr Agnieszka Matias - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku


"Jako nauczyciel przedszkola z szesnastoletnim stażem obserwuję zmieniające się pokolenia napływających do przedszkoli dzieci i ich rodziców. Wraz z postępem cywilizacyjnym, co jest rzeczą naturalną, zmieniają się wymagania rodziców w stosunku do jakości świadczonych przez placówkę „usług" wychowawczo-dydaktycznych, a co za tym idzie są oni coraz to bardziej wymagający. Same dzieci trudno teraz przekonać do działań i zachęcić do wspólnej nauki poprzez zabawę jeśli nie pokażemy im czegoś co jest dla nich atrakcyjne i to w taki sposób, który sprawi, że będą za tym podążały i będą chciały do tego wracać. Tak więc posiadając w swoim „bagażu stażu" doświadczenie, a w swoim otoczeniu pędzące i nieodwracalne zmiany cywilizacyjne poszukuję codziennie nowych rozwiązań metodycznych, technologicznych po to, aby moja praca dawała dzieciom wiedzę, rodzicom zadowolenie, a mnie samej satysfakcję z wykonywanego zawodu.

W drodze tych poszukiwań natrafiłam na platformę edukacyjną EDUEXPERT, która proponuje nam program multimedialny pt. „Matematyka bez reszty". Posiada on szereg niebanalnych propozycji zadań interaktywnych, które z powodzeniem można zastosować jednocześnie w edukacji wczesnoszkolnej, jak i w obszernej części przy zwiększeniu umiejętności i wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym. Proponowane filmy przyrodnicze i gry posiadają bardzo niebanalną szatę graficzną, a wykorzystywane przy tym polecenia pozwalają w nietrudny sposób poradzić sobie z obsługą kompletu ze strony technologicznej. Narracja w filmach w bardzo dostępny sposób przekazuje drobnym słuchaczom wiedzę z otaczającego ich świata i pomaga ją odpowiednio systematyzować. Bezpośrednie odniesienia do naturalnych obiektów są najkorzystniejszą i najistotniej zrozumiałą formą przekazu dla dzieci w młodszym wieku szkolnym.

Idąc za rozwojem multimedialnym i zmianami jakie zachodzą w sposobach nauczania, program wykorzystuje możliwość przekazania dzieciom wiedzyz zakresu edukacji matematycznej i przyrodniczej w sposób niekonwencjonalny, z zastosowaniem środków multimedialnych. Zawarte w programie ćwiczenia, gry i filmy edukacyjne umożliwiają to, aby dzieci zauważyły przydatność opanowania umiejętności matematycznych i przyrodniczych w życiu codziennym. Nadzwyczajna grafika zezwala na bardzo realistyczny odbiór treści poprzez dzieci. Dodatkowym atutem tego programu jest wprowadzenie poleceń zarówno w formie pisanej, jak i słownej co może mieć znaczne znaczenie gdy zwrócimy uwagę na możliwość wielozmysłowego odbioru świata, jak i ukierunkowania każdego z nas na preferowane kanały odbioru bodźców i komunikatów(słuchowcy, wzrokowcy, kinestetycy). Możliwość wprowadzenia do zabawy języków obcych umożliwia stworzenie kolejnej korelacji między przedmiotowej na której zależy nam w obecnych kierunkach edukacyjnych.

pakiet „Matematyka bez reszty" uważam za bardzo interesujący i ciekawy. Jego oprawa, dostępność i piękność tematyczna skłania mnie do refleksji na temat stosowności wykorzystywania programów interaktywnych i multimedialnych w nauczaniu dzieci. Wniosek jaki się nasuwa jest jeden – teraz nie da się już tego uniknąć. Pędzącego postępu nie da się zatrzymać, aby być atrakcyjnymi nauczycielami musimy podążać za nowinkami technologicznymi. Jeśli tak ma być to dokonujmy korzystnych wyborów, a uważam, że wybranie do pracy programu „Matematyka bez reszty" jest bardzo dobrym wyborem. Chętnie wykorzystałabym ten program w swej pracy z dziećmi."


Mgr Barbara Żeromska - Przedszkole Publiczne im. Kornela Makuszyńskiego w Szczecinku


O pomoc w analizie programu poprosiłam 2 swoje córki: 11-letnia Marię, a także 16-letnią Aleksandrę. Na wstępie przekażę nasze pierwsze wrażenia – wspaniale się bawiłyśmy, dużo radości sprawiło nam układanie treści do zadań tekstowych.



Szczegółowa analiza:

  • ciekawa, czytelna, prosta grafika,
  • zadania są przemyślane, uwzględniają stopień trudności i różnorodności zadań,
  • gromadzi odwołania do życia codziennego,
  • szczególne nasze ulubione to kodowanie - wspaniałe połączenie zabawy z nauką,
  • zastanawiałam się tylko czy odważniki i waga w starym wydaniu nie będą dla dzieci zbyt dużą abstrakcją, ale to można wytłumaczyć, tym bardziej, że zadanie jest dobre, ponieważ istnieje więcej niżeli jedno rozwiązanie (MIARY),
  • korzystne wprowadzenie do pojęcia czasu, zegara - rozróżnienie zegara z cyferblatem od elektronicznego,
  • poczucie, że matematyka jest wszędzie w życiu rutynowym – nauka świadomego obserwowania rzeczywistości i korzystanie z najróżniejszych możliwości,
  • program jest spójny, zadania ułożone w logicznym porządku, tematyka zadań i bloki tematyczne w sposób holistyczny prezentują wiedzę i bardzo korzystnie przygotowują do innych przedmiotów, do życia,
  • na dodatek dzieci uczą się samodzielnie oceniać stopień trudności zadań."



Ewa Pawłuszek-Pasińska - Logopeda, pedagog specjalny


"Dziękuję,że mogłam skorzystać z materiałów "Matematyka bez reszty" wydawnictwa Eduexpert. Dzięki nim moi uczniowie uczyli się poprzez idealną zabawę. Zadania i polecenia ciekawe, zrozumiałe, ciekawe i kreatywne.Dzieci doświadczyły matematyki przyjemnej i przyjaznej."



Anna Kurzempa – Nauczyciel kl. II Szkoły Podstawowej w Zamościu


"Testując artykuł edukacyjny "Matematyka bez reszty" jako mama dwójki dzieci w wieku 7 i 9 lat, muszę przyznać, że jestem nim zachwycona. Zasobność zadań, ich zasobność, quizy, filmiki, "zakupy w sklepie" - gdzie dzieci uczą się liczyć choćby nie wiedząc, że to robią... Możliwość wykonania tego wszelkiego w języku angielskim to dodatkowy, ogromny plus. Program wprowadza nowe rzeczy, utrwala już znane, od razu podaje informację, czy zrobiliśmy coś dobrze i bardzo za to chwali, co dzieciakom sprawia ogromną frajdę.
zachęcająco wygląda też szata graficzna, wciąga i nie pozwala się oderwać od komputera. "Matematyka bez reszty" może być stosowana oczywiście w szkole w trakcie lekcji, gdzie będzie skarbnicą zadań i gotowych elementów, ale także w domowym zaciszu. A ponieważ sama jestem nauczycielem - uczę języka angielskiego w szkole podstawowej - wiem, o czym mówię!"


Lidia Szczepanik - nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej


"Matematyka bez reszty" to dzieło całkowicie polskie, opracowane poprzez producenta Eduexpert. Posiada przyjazny, atrakcyjny graficznie, a przede wszelkich prosty w obsłudze interfejs. Głównym walorem merytorycznym kompletu jest stosowny dobór ćwiczeń, które pozwalają uczniowi nie tylko sprawdzić swoją wiedzę, ale także podnieść jego umiejętności szkolne, uniemożliwiać deficytom, a także motywować go do zdobywania wiedzy w sposób prędki i trwały. Ćwiczenia i zadania są formą treningu, który wyciąga potencjał intelektualny ucznia i rozwija go wszechstronnie. Zachęcam nauczycieli, a także rodziców, aby sięgnęli po ten program."



Roman Lorens - ekspert MEN z zakresu realizacji podstawy programowej, koordynator w ramach platformy szkoleniowej sektor edukacja i oświata Akademia Wspólnoty Wydawnictwa Municipium


"Z ogromną przyjemnością zapoznałem się z produktami marki Eduexpert (Metoda projektu, Matematyka bez reszty), które zostały przygotowane dla uczniów szkół podstawowych w klasach I-III. Opracowane poprzez zespół specjalistów programy multimedialne są zgodne z podstawą programową i w szerokim stopniu wspomagają pracę nauczyciela w trakcie zajęć lekcyjnych. Ich niewątpliwym atutem jest dostępna forma dla dzieci. Programy te zawierają karty pracy ucznia, korespondujące ze scenariuszami opracowanych zajęć lekcyjnych, które stanowią nieprzeciętną propozycję dla nauczycieli. Dodatkową zaletą programów jest to, że zdecydowana większość zaproponowanych zadań nastawiona jest na rozwijanie kreatywności uczniów (!), a nie na poszukiwanie gotowych odpowiedzi w podręczniku, Internecie. Z kolei quizy, które stanowią podsumowanie nowo poznanych treści, służą ulepszonemu poznaniu i zrozumieniu poprzez uczniów otaczającej rzeczywistości. Z punktu widzenia rodzica niewątpliwym plusem są natomiast propozycje zadań domowych, opracowane „na miarę" możliwości uczniów, a nie ich rodziców! Gratuluję firmie Eduexpert pomysłu i z niecierpliwością czekam na inne produkty multimedialne wzbogacające proces kształcenia."


Kierownik Katedry Pedagogiki PWSZ w Chełmie, dr hab. Piotr Mazur


"Oba programy bardzo mi się podobają. Każdy z nich pod względem technologicznym jest prosty i intuicyjny, bez problemu można się nim posługiwać, nie ma żadnych problemów. Tematyka jak najmocniej zgodna z podstawą programową edukacji wczesnoszkolnej. Ciekawa, wyśmienite filmy, jasne, czytelne dla uczniów, niedługie i mocne. Lektor - błogi wyraźny głos, co uważam - jest bardzo ważne. Na dodatek karty pracy kompatybilne ze scenariuszami. Fajnie, że scenariusze są w formie ogólnej, nie narzucają krok po kroku działań nauczyciela i ucznia. Wiadomo, jaki jest cel, jakie działania, a nauczyciel może w miarę możliwości i zainteresowań uczniów konstruować scenariusz. Choć niektórzy nauczyciele lubią "gotowce" - jeśli tak, również skorzystają z tych programów. Do tego bardzo interesujące pomysły na doświadczenia, na polecenia w kartach pracy. Głównie są takie sztampowe, jednorodne, łatwe do przewidzenia, a tu bardziej kreatywne"

Mirosława Matczak - Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi


"najczęściej gratuluję udanego towaru, a właściwie dwóch produktów! Oba zawierają interesujące rozwiązania, pomysły na wprowadzenie aktywności wśród uczniów, a wykorzystane metody na pewno wzbogacają ofertę nauczyciela. Stanowią także odpowiedź na to, co dzieci lubią: praca z tabletem i/ lub tablicą interaktywną może angażować dzieci do samodzielnej pracy, ale także mogą pracować wspólnie, a o to nam przecież chodzi! Działania interaktywne urozmaicają proces edukacyjny i ćwiczą umiejętności, które będą {pomocn|przydatn)e nie tylko na etapie edukacji wczesnoszkolnej, ale także później, w kolejnych latach kariery szkolnej. Bardzo lubię metodę projektu, cieszę się, że scenariuszom zajęć towarzyszą filmy, dzięki którym nauczyciel może pokazywać realny świat i osoby znające się na tym, o czym opowiadają. Poza bogatą zawartością merytoryczną bardzo podoba mi się grafika - wszystko wygląda ładnie i estetycznie. "


Teresa Radomska - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu

Parametry produktu

Kategoria

Programy edukacyjne

Producent

Eduexpert

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Jeśli udało Ci się korzystać z oferowanego produktu Metoda projektu część ii marki Eduexpert podeślij opinię i ocenę. Poinformuj czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie dobra, jakie są Twoje wrażenia ze stosowania oraz czy jesteś usatysfakcjonowany z transakcji.

Dodaj ocenę lub dłuższą recenzję:

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Metoda projektu część ii marki Eduexpert nabędziesz w sklepch

Podczas wyboru miejsca, w którym nabędziesz Metoda projektu część ii marki Eduexpert obowiązkowo zapoznaj się z recenzjami firmy, a także dolicz ewentualny koszt dostawy. Wszelkie szczegółowe zapytania dotyczące specyfikacji produktu kieruj bezpośrednio do sklepu lub producenta Eduexpert.