Gestor GT to komfortowy i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera przeróżnego typu działania handlowe i marketingowe, gwarantując efektywność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość przypasowania do własnych potrzeb sprawiają, iż program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT asygnowany jest dla wszelkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. W dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest również przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie skategoryzowane w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki temu osiągalne jest lepsze dopasowanie działań do potężnych osób. Upraszcza podejmowanie słusznych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie najróżniejszych zestawień. A wszystko to przy pomocy kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, żeby zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną skuteczność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii
InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży
Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów realne jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z
Subiektem GT zezwala na także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.Najważniejsze zalety
Gestora GT:
- prędki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie
- kalendarz demonstrujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania
- zaimplementowany moduł poczty elektronicznej - samoczynne przypisywanie e-maili do optymalnych klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów i pól autotekstu
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.)
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników
- liczne zestawienia (m.in. Lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, efektywność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. Sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach)
- możliwość dobrania do własnych potrzeb (m.in. Dodawanie własnych zestawień, dopasowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów)
- powiązania - możliwość tworzenia relacji pomiędzy obiektami, takimi jak konsumenci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości
- biblioteka dokumentów
- schowek, w którym można przechowywać najróżniejsze obiekty (np. Zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego użycia
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut poprzez Internet)
- wygodny system notatek
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika, a także prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.