Brak danych
Eduterapeutica ADHD dla dzieci 6 do 10 lat komplet Eduterapeutica ADHD posiada: 105 ćwiczeń multimedialnych na platformie edukacyjnej www.educhmura.pl,178 kart pracy do własnego wydruku dostępnych...
W celu zaprezentowania najniższej ceny zostało przeszukane zestawienie setek hurtowni i sklepów on-line. Rezultatem finalnym zakończonych porównań jest odnalezienie 2 ofert. Najlepszą z nich jest oferta w sklepie online Aramisklep, w którym możesz nabyć Ei-system Eduterapeutica adhd dla dzieci 6 do 10 lat w bardzo dobrej cenie 1 970,00. Do przedstawionej ceny najprawdopodobniej trzeba dodać koszty wysyłki.
Rośnie ilość zdiagnozowanych dzieci z ADHD!
Zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) to neurorozwojowe zaburzenia psychiczne z deficytem uwagi, a także brakiem koncentracji uwagi. Objawia się nadpobudliwością, hiperaktywnością, nadpobudliwością ruchową lub impulsywnością. Zwykle przed ukończeniem przez dziecko 5. Roku życia można już zauważyć pierwsze symptomy ADHD.
Zaburzenia związane z ADHD diagnozuje się u ok. 6-7% dzieci w wieku wczesnoszkolnym*.
Terapia jest niezbędnaADHD diagnozowane jest częściej u chłopców objawiając się głównie porywczością oraz nadruchliwością.w sytuacji dziewczynek pojawiają się zaburzenia uwagi i koncentracji.
Praca z dzieckiem z ADHD dotyczy wszystkich nauczycieli, którzy mają dzieci z ADHD w grupie, nie tylko specjalistów/terapeutów
Lekceważenie problemu może w przyszłości wpływać na funkcjonowanie dziecka i przejawiać się np. Trudnościami w szkole, słabszymi wynikami czy odrzuceniem poprzez rówieśników. Niestosowanie terapii może wywoływać problemy emocjonalne, obniżenie poczucia własnej wartości i nieprawidłowo utrwalone role w grupie rówieśniczej.
Od czego rozpocząć terapie?Zajęcia terapeutyczne najlepiej jest wprowadzić od 5. Roku życia dziecka ze względu na neuroplastyczność mózgu.
Terapie dzieci z ADHD należy zacząć od wzmocnienia reakcji hamowania i podnoszenia progu frustracji. Kolejnym albo równoległym etapem powinna być praca nad poszerzaniem świadomości w obszarze emocji, a także regulacji emocji i reakcji. Na dodatek w czasie zajęć terapeutycznych należy wzmacniać procesy koncentracji uwagi. Ważnym etapem terapii jest praca nad gotowością dziecka do rezygnacji z własnych przyjemności na rzecz innych osób. Z całą pewnością należy wprowadzić treningi pamięci bezpośredniej.
Ćwiczenia multimedialne zawarte w Eduterapeutica ADHD skoncentrowane są w 5 obszarach stymulacyjnych:MODUŁ 1 – HAMOWANIE REAKCJI – ćwiczenia i zadania uczące reakcji hamowania. Od technik zadaniowych do gier, które odraczają gratyfikację celu, z uwzględnieniem systemów żetonowych. Przeważnie celem nadrzędnym jest uczenia dziecka czekania, odroczenia swojej reakcji zamiast reakcji na „tu i teraz".
MODUŁ 2 – KONTROLA WŁASNYCH EMOCJI „PANOWANIE NAD SOBĄ" – zadania i gry związane z szeroko pojętą inteligencją emocjonalną. Zadania symulacyjne, bajki, sytuacje społeczne, komiksy społecznych wzmacniające kompetencje dziecka w obszarze identyfikowania emocji, ich funkcji, zachowań zastępczych, technik relaksacji, a także reakcji sytuacyjnych.
MODUŁ 3 – KONCENTRACJA UWAGI MIMO DZIAŁANIA DYSTRAKTORÓW – zadania, ćwiczenia i gry wzmacniające koncentrację uwagi z uwzględnieniem kontrolowanej dekoncentracji i przerzutności uwagi.
MODUŁ 4 – GOTOWOŚĆ DO POŚWIĘCEŃ NA RZECZ NADRZĘDNEGO CELU – zadania, gry, ćwiczenia do użycia w pracy grupowej, jednostkowej lub z zespołem klasowym. Ich celem jest praca nad egocentryczną postawą dziecka z ADHD z uwzględnieniem takich postaw pożądanych jak empatia i identyfikowanie potrzeb innych. Na dodatek zadania, które będą polegały na rezonowaniu neuronów lustrzanych odpowiedzialnych za postawy współpracy.
MODUŁ 5 – PAMIĘĆ OPERACYJNA (AKTYWOWANA „TU" I „dzisiaj) – zadania, ćwiczenia i gry rozwijające pamięć roboczą (bezpośrednią) i pamięć słuchową i zadaniową. Celem tych zadań jest korelacja ćwiczeniowa w obszarze procesów poznawczych.
Autorka ćwiczeń
MONIKA BEKKER-GOSKA
perfekcyjny pedagog, na co dzień pracująca jako terapeuta, z ogromnymi sukcesami w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce. Specjalistka z długoletnią praktyką. Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagog, coach, neurodydaktyk. Pracuje w ośrodku rehabilitacyjnym i w prywatnym centrum medycznym z osobami z zróżnicowanymi rodzajami niepełnosprawności, szczególnie z dziećmi z problemami szkolnymi i emocjonalnymi. W dodatku prowadzi szkolenia dla kadry oświatowej, a także warsztaty dla rodziców. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych.
Jeżeli miałeś sposobność skorzystać z proponowanego produktu Ei-system Eduterapeutica adhd dla dzieci 6 do 10 lat podziel się z innymi opinią lub recenzją. Wskaż czy stosunek jakość / cena jest zadowalająca, jakie są Twoje odczucia ze stosowania, a także czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu.
Przy wyborze miejsca, gdzie nabędziesz Ei-system Eduterapeutica adhd dla dzieci 6 do 10 lat weź pod uwagę recenzje danej firmy, a także dolicz ewentualny koszt wysyłki. Wszelkie szczegółowe zapytania dotyczące specyfikacji produktu powinny być adresowane bezpośrednio do producenta Ei-System lub sklepu.