• Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era - Zdjęcie Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era

Zdjęcia produktu

Pozostałe komputery

Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon (Nowa Era)

Opinie / recenzje

Brak danych

Podstawowe dane

  • Kategoria: Komputery » Pozostałe komputery
  • Marka: Nowa Era
  • Stan magazynowy: Produkt dostępny
Więcej cech produktu

Skrócony opis

LOGO-GRY to zestaw 26 gier sterowanych głosem, do zastosowania na zajęciach z dziećmi z zaburzeniami słuchu i zaburzeniami poznawczymi. Wykorzystanie: profilaktyka i terapia logopedyczna, nauka...

Promocja dla Ciebie

Najlepsza cena w bazie: 1 716,00 zł Oferta przygotowane przez sklep: Sklep Multimediaszkolne Przejdź do sklepu Ceny w innych sklepach Podobne produkty

Aby zaprezentować Ci najatrakcyjniejszą cenę został przejrzany koszyk wielu hurtowni i sklepów online. Finalnym rezultatem przeprowadzonych porównań było wytypowanie 1 ofert. Najlepszą z nich jest propozycja sklepu online Multimediaszkolne, gdzie masz możliwość kupić Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era w znakomitej cenie 1 716,00. Do podanej ceny najprawdopodobniej trzeba doliczyć koszty dostawy.

Pełny opis Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era

LOGO-GRY to komplet 26 gier sterowanych głosem, do użycia na zajęciach z dziećmi z zaburzeniami słuchu i zaburzeniami poznawczymi.

użycie: profilaktyka i terapia logopedyczna, nauka języka, zajęcia z dziećmi z zaburzeniami słuchu i zaburzeniami poznawczymi.
Odbiorcy: logopedzi, nauczyciele przedszkola, pedagodzy specjalni, rodzice.
Beneficjenci: dzieci uczące się mówić, dzieci z wadami wymowy i/lub zaburzeniami słuchu i komunikacji.

Gry są atrakcyjnym elementem wspomagającym terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu, mowy, komunikacji, ale również dzieci z autyzmem, mutyzmem i opóźnionym rozwojem umysłowym.

W komplecie LOGO-GRY znajdują się:

  • program multimedialny na pendrive,
  • mistrzowski mikrofon,
  • przewodnik metodyczny zawierający propozycje scenariuszy zajęć oraz zestawy tekstów terapeutycznych.

UWAGA! Programy multimedialne z kolekcji LOGOPEDIA PRO stanowią doskonałe uzupełnienie projektu rządowego „Aktywna tablica".

Główne obszary zastosowania programu LOGO-GRY:

  • profilaktyka zaburzeń mowy i języka,
  • wspieranie rozwoju dobrej artykulacji,
  • kształcenie dobrej fazy wydechowej,
  • ćwiczenia natężenia głosu,
  • ćwiczenia rytmiki mowy,
  • trening modulacji i intonacji głosu,
  • ćwiczenia dźwięczności (głoski dźwięczne i bezdźwięczne),
  • wspomaganie, urozmaicanie wychowania słuchowego,
  • wsparcie w terapii opóźnionego rozwoju mowy,
  • rozwijanie koordynacji optycznie-słuchowo-ruchowej,
  • kształcenie poczucia sprawstwa,
  • funkcjonalne zastosowanie w surdopedagogice i surdologopedii.

Na program składa się 26 gier wspomagających nabywanie umiejętności operowania cechami dźwięku, takimi jak:

  • wysokość,
  • głośność (natężenie),
  • dźwięczność,
  • czas trwania.

Program wyjątkowo pomocny jest w terapii dzieci z:

  • zaburzeniami rozwoju języka i słuchu,
  • opóźnionym rozwojem mowy,
  • zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
  • niepełnosprawnością umysłową lub innymi zaburzeniami,
  • opóźnionym rozwojem funkcji poznawczych.

Program współpracuje również z:

  • tablicą interaktywną,
  • komputerem z panelem dotykowym

spomiędzy składników zestawu na szczególne wyróżnienie zasługują gry:

  • LOGO - Malarz
  • LOGO – Kręcik
  • LOGO – Poziom
  • LOGO – Papuga
  • LOGO – Locik
  • LOGO – Cel
  • LOGO – Szum
  • LOGO – Łapka
  • LOGO – Tenis
  • LOGO – Muzyk

Logo-Malarz

Gra, która ma namawiać dziecko do wydawania dźwięków i pobudzać je do mówienia. Jeżeli do mikrofonu zostanie podany sygnał (w tym wypadku głos dziecka) o określonym poziomie, na ekranie monitora pojawią się ilustracje. Długość trwania obrazu oraz jego kolor zależą od poziomu dźwięku podawanego na mikrofon. Zainteresowanie nowymi obrazami pojawiającymi się na ekranie powoduje, że dziecko stara się wydawać dźwięki o wystarczająco wysokim poziomie, wywołującym reakcję na monitorze. Program realizuje więc akustyczno-optyczne sprzężenie zwrotne pobudzające dziecko do wydawania rozmaitego rodzaju dźwięków.
Wariant 1 - rysowanie kotka.
Wariant 2 - pędzel i sztaluga.
Wariant 3 - ukwiecanie łąki.

Logo-Kręcik

Gra ćwicząca wydłużanie fazy wydechowej, która podobnie jak Logo-Malarz, ma zachęcać dziecko do wydawania dźwięków i pobudzać je do mówienia. Element: piłka, wiatrak lub bączek wprawiany jest w ruch za pomocą głosu. Prędkość ruchu elementu jest proporcjonalna do poziomu dźwięku podawanego do mikrofonu oraz długości jego trwania.
Wariant 1 - piłka.
Wariant 2 - wiatrak.
Wariant 3 - bączek.

LOGO-Poziom

Gra bezpośrednio realizująca tzw. Lusterko mowy. Podczas mówienia do mikrofonu możliwe jest kontrolowanie na ekranie monitora kształtu fali dźwiękowej.

LOGO-Papuga

Gra ta, to komputerowy magnetofon. Polega ona na tym, że papuga powtarza z pewnym opóźnieniem słowa i zwroty wypowiadane poprzez dziecko do mikrofonu. Gra ma zachęcać minimalnego pacjenta do mówienia na zasadzie prostej zabawy w echo. W sytuacji dzieci w ogóle niesłyszących głośnik zestawu może zostać wykorzystany jako element drgający, przetwarzający falę akustyczną na drgania materiałowe. Dziecko, przykładając dłoń do siatki głośnika, będzie mogło odbierać drgania powodowane wydawanymi przez siebie dźwiękami.
Wariant 1 - papuga buja się na trampolinie.
Wariant 2 - papuga siedzi przy adapterze.
Wariant 3 - papuga siedzi na ramieniu pirata.

Logo-Locik

Gra ćwicząca głośność mowy. Polega ona na sterowaniu lotem samolotu, pelikana lub pszczółki za pomocą głosu tak, by omijać pojawiające się na drodze przeszkody oraz na zbieraniu napotkanych po drodze elementów. Im głośniej gracz będzie mówił, tym wyżej pelikan pszczoła lub samolot będą się podnosić. Gra może być sterowana poziomem mowy dźwięcznej i bezdźwięcznej. Gra Logo-Locik jest grą zliczaną.
Wariant 1 - samolot.
Wariant 2 - pelikan.
Wariant 3 - pszczółka.

Logo-Cel

Gra, która ma służyć ćwiczeniom rytmiki mowy. Gra polega na oddawaniu strzałów do komponentów przesuwających się na ekranie. Strzał generowany jest wówczas, gdy poziom dźwięku podanego na mikrofon przekroczy optymalny próg. Gra Logo-Cel jest grą zliczaną.
Wariant 1 - armata.
Wariant 2 - łuk.
Wariant 3 - dubeltówka.

Logo-Szum

Gra szczególnie {pomocn|przydatn)a w terapii sygmatyzmów, służy bowiem ćwiczeniom utrwalającym różnicowanie artykulacji głosek sz i s. Gra polega na sterowaniu przesuwającym się na ekranie elementem ruchomym (koszem lub garnkiem), do którego należy łapać spadające z góry elementy (jabłka, kasztany lub warzywa). Program rozpoznaje, jaka głoska została wypowiedziana, by następnie przesunąć element ruchomy w kierunku związanym z daną głoską. Ruch może być sterowany nie tylko izolowanymi głoskami, ale również całymi wyrazami zawierającymi te głoski. Gra Logo-Szum jest grą zliczaną.
Wariant 1 - jabłka.
Wariant 2 - kasztany.
Wariant 3 - zupka.

Logo-Łapka

Gra wspomagająca trening modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. Wysokość głosu podawanego do mikrofonu steruje poruszającym się na ekranie elementem: rybką, dzięciołem lub kotkiem. Wysoki głos przesuwa element w górę, odpowiednio niski - w dół. Ruch elementu może być sterowany nie tylko za pomocą izolowanych głosek, ale również całych wyrazów wypowiadanych na odpowiedniej wysokości.
Wariant 1 - rybka.
Wariant 2 - dzięcioł.
Wariant 3 - kotek.

Logo-Tenis

Gra służy ćwiczeniom modulacji wysokości głosu oraz intonacji wypowiedzi. Polega na odbijaniu elementu, którego położenie regulowane jest wysokością wypowiadanego do mikrofonu głosu.
Wariant 1 - tenis.
Wariant 2 - hokej.
Wariant 3 - ping-pong.

Logo-Muzyk

Gra pomaga w treningu modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. Wysokość głosu podawanego do mikrofonu powoduje reakcję określonej piszczałki organów. Wysoki głos powoduję reakcję najdłuższej piszczałki, niski - najkrótszej.

WYMAGANIA TECHNICZNE
  • Windows 7/8/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 300 MB miejsca na dysku twardym

Parametry produktu

Kategoria

Pozostałe komputery

Producent

Nowa Era

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Jeśli tylko miałeś okoliczność korzystać z pokazywanego produktu Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era podziel się z odwiedzającymi swoją opinią i oceną. Wskaż innym czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie dobra, jakie są Twoje z użytkowania, a także czy rekomendujesz produkt.

Dodaj ocenę lub dłuższą recenzję:

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era nabędziesz w sklepch

Podczas typowania miejsca, w którym nabędziesz Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era obowiązkowo weź pod uwagę opinie danej firmy, oraz dodaj ewentualny koszt wysyłki i dostawy. Jeśli masz szczegółowe pytania dotyczące produktu - adresuj je wprost do producenta Nowa Era lub sklepu.

Edusensus Logopedia PRO. LOGO-GRY - Pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon (sklep Multimediaszkolne)

Edusensus logopedia pro. logo-gry - pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon marki Nowa era
Sklep Multimediaszkolne
1 716,00 zł
Przejdź do sklepu