• Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint - Zdjęcie produktu

Zdjęcia produktu

Programy handlowo-księgowe

Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint (InsERT S.A)

Opinie / recenzje

Brak danych

Podstawowe dane

  • Kategoria: Komputery » Programy handlowo-księgowe
  • Marka: InsERT S.A
  • Stan magazynowy: Produkt dostępny
Więcej cech produktu

Skrócony opis

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), jednocześnie w...

Promocja dla Ciebie

Najlepsza cena w bazie: 289,00 zł Oferta przygotowane przez sklep: Sklep Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu Przejdź do sklepu Ceny w innych sklepach Podobne produkty

Aby zaprezentować Państwu świetną cenę została przeszukana baza setek hurtowni i sklepów on-line. Końcowym efektem zakończonych porównań jest wytypowanie 3 ofert. Najlepszą z nich jest oferta sklepu internetowego Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu, w którym masz możliwość zamówić Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint w cenie 289,00. Zaprezentowaną cenę prawdopodobnie trzeba powiększyć o koszty doręczenia.

Pełny opis Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint

Subiekt Sprint 2 to system prędkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), jednocześnie w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (zamiana informacji o towarach, cenach, kontrahentach itp.) i z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przezroczysty, instynktowny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które gwarantują szybszą obsługę kupujących i skuteczniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office", która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. Konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie podmiany danych z systemem handlowym.

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
  • wystawianie wszystkich koniecznych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • obsługa wielu maszyn zewnętrznych upraszczających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa najróżniejszych form płatności (gotówka, karta, bon);
  • łatwe i szczególnie szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online", czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych i najróżniejszych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, przy pomocy mechanizmu InsTYNKT);
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. Towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).


Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży i zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień, a także delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu zamiany informacji między Subiektem Sprint a systemem handlowym.


Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie;
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk;
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział przefiltrowaną listę asortymentową);
  • eliminowanie wszystkich użytych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu;
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem;
  • dopełniające zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych pomiędzy sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • filtrowanie towarów po statusie energiczności (dowolny, intensywny, nieaktywny).

Ceny Subiekta Sprint 2:

Dla użytkowników bez aktywnego abonamentu do Subiekta Sprint i dla nowych kupujących:

  • licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży: 400 zł netto
  • zwiększenie na kolejne stanowisko sprzedaży: 400 zł netto
Sprzedaż
  • Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne, a także uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
  • Łatwe i wyjątkowo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online", czyli natychmiastowym zapisie do bazy informacji i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
  • Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
  • Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnorodnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
  • Obsługa ekranów dotykowych.
  • Obsługa asortymentu powiązanego (np. Towar z opakowaniem).
  • Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
  • Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
  • Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
  • W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków prędkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
  • Obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.
  • Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. Bukiety kwiatów).
  • Sprawdzanie danych o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. Sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
  • Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
  • Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
  • Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
  • Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych usprawniających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
  • Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
  • Przyjmowanie płatności gotówkowych w najróżniejszych walutach.
  • Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
  • Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
  • Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) podczas pracy sprzedawcy, a także zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
  • Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki przez kasjerów.
  • Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. Bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
  • Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
  • Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
  • wykorzystywanie promocji czasowych i cenowych

Zarządzanie sklepem
  • Definiowanie podstawowych informacji sklepu i ustawień technologicznych.
  • Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. Na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
  • Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
  • Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki konwencjonalne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe i RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory), a także przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
  • Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, przeznaczony dla ekranów dotykowych).
  • Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
  • Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
  • Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
  • Określanie zestawów form płatności przystępnych na stanowiskach.
  • Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi, a także tekstowymi).
  • Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
  • Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.
  • Ewidencjonowanie danych kupujących.
  • Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania jednostkowych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
  • Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Unieważnianie wystawionych dokumentów.
  • Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
  • Drukowanie duplikatów dokumentów.
  • Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich i obsługą zwrotów.
  • Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
  • wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali, a także wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. Jogurtów o innych smakach).
  • Zarządzanie licencjami programu.
  • Archiwizowanie i dearchiwizowanie informacji (z możliwością zabezpieczania hasłem).

Synchronizacja informacji
  • Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo).
  • Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.
  • Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
  • Synchronizowanie stanów magazynowych.
  • Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
  • Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. Per osoba wystawiająca także eksport każdego paragonu oddzielnie.
  • Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
  • Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
  • Definiowanie zadań synchronizacji.
  • Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami produkowanych operacji.
  • Opcjonalne samoczynne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.
  • Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany informacji między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie przystępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
  • Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
  • Import definicji promocji z systemu handlowego.

Parametry produktu

Kategoria

Programy handlowo-księgowe

Producent

InsERT S.A

Przecena

-

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint podziel się z odwiedzającymi opinią. Napisz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na dobrym poziomie, jakie są Twoje wrażenia z użytkowania oraz czy możesz zarekomendować produkt.

Dodaj ocenę lub dłuższą recenzję:

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint nabędziesz w sklepch

Przy wyborze miejsca, w którym dokonasz zakupu Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint zapoznaj się z recenzjami danej firmy, a także dodaj cenę wysyłki. Wszelkie szczegółowe zapytania dotyczące specyfikacji produktu adresuj wprost do sklepu lub producenta InsERT S.A.

Subiekt Sprint 2 (sklep Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu)

Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint
Sklep Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu
289,00 zł
Przejdź do sklepu

Subiekt Sprint 2 (licencja elektroniczna - 1 st.) (sklep Tanie kasy, drukarki fiskalne Piaseczno Serwis 24h)

Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint
Sklep Tanie kasy, drukarki fiskalne Piaseczno Serwis 24h
492,00 zł
Przejdź do sklepu

zielony PLUS dla InsERT GT (sklep Netstar.com.pl Informatyka dla Biznesu)

Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint
Sklep Netstar.com.pl Informatyka dla Biznesu
775,00 zł
Przejdź do sklepu