Subiekt nexo PRO licencja elektroniczna Subiekt nexo pro 3 stanowiska, dożywotnia licencja na jeden podmiot.
Po zakupie otrzymają Państwo klucz wraz z linkiem do pobrania programu ze strony producenta. GRATIS: 3 miesięczny abonament na ulepszenia i 3 miesięczna opieka telekonsultanta Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w niedużych i przeciętnych firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu posiada niemało dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet nad wyraz nietypowe oczekiwania. Program pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Zezwala na progresywne nadawanie cen towarom przez cenniki główne i dopełniające. Uwydatnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO wytwarzano m.in. Widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień równocześnie w sytuacji klientów, jak i dostawców.
Subiekt nexo PRO znamionuje sięwiększą otwartością i sprężystością. Pozwala np. Dodawać pola własne do różnorodnych elementów programu i własne raporty i wzorce wydruku.
Subiekt nexo PRO jest częścią
InsERT nexo PRO – zintegrowanego kompletu, w którego skład wchodzą ponadto systemy księgowe:
Rachmistrz nexo PRO (księga przychodów i rozchodów, a także ewidencja podatku zryczałtowanego),
Rewizor nexo PRO (pełna księgowość) oraz
Gratyfikant nexo PRO (kadry i płace).
Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze albo zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, jeszcze wcześniejszy niżeli termin realizacji całego dokumentu;
- kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
- kartoteka klientów obejmująca dodatkowo typu CRM;
- prowadzenie sprężystej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym wynikiem (niewykonane);
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej przy pomocy zamiany plików oraz online (wybrane banki);
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- samoczynna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
- możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć w zakładce "Linki".
- szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach, a także w kartotece klientów przy pomocy pełnego śladu rewizyjnego;
- realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.
dopełniające rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja technologiczna w nexo SDK w zakładce "Linki");
- nowoczesne pola własne do obiektów systemu;
- definiowanie własnych raportów i wydruków;
- brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
- role użytkowników ułatwiające optymalne nadawanie uprawnień;
- profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
- definiowanie widoków dla użytkowników;
- możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyodrębnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu jednocześnie komplet jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
- obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić przy pomocy specjalnej funkcji między elementami z tego samego zbioru;
- kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
- precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
- możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
- obsługa oddziałów producenta (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
- sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
- parametr pokazywania albo ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
- samoczynne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) w trakcie wprowadzania do magazynu;
- możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
- wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
- korekta kosztu dostaw;
- możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
- widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia#8221;;
- widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu#8221; oraz „Asortyment na zleceniach#8221; do efektywnej i sprawnej pracy z zamówieniami do dostawców;
- niepokaźna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
- kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
- uzupełnianie zamówień czyli rezerwowanie dostaw potrzebnych do zrealizowania zamówienia;
- zwiększone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
- możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na niemało kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
- rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
- kompensaty wielowalutowe;
- sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
- sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
- raport „Dostawy przeterminowane#8221; ukazujący asortyment po dacie ważności.
Integracja programu z
vendero oraz
Sello kreuje całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z
Subiekta nexo PRO mogą być sprzedawane w w internecie – jednocześnie w sklepie internetowym (
vendero), jak i na aukcjach (
Sello).