• Gestor nexo PRO - Fotografia

Zdjęcia produktu

Programy handlowo-księgowe

Gestor nexo PRO (Insert)

Opinie / recenzje

Brak danych

Podstawowe dane

  • Kategoria: Komputery » Programy handlowo-księgowe
  • Marka: Insert
  • Stan magazynowy: Produkt dostępny
Więcej cech produktu

Skrócony opis

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, demonstrujenie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy...

Promocja dla Ciebie

Najlepsza cena w bazie: 1 105,77 zł Oferta przygotowane przez sklep: Sklep Tanie kasy, drukarki fiskalne Piaseczno Serwis 24h Przejdź do sklepu Ceny w innych sklepach Podobne produkty

W celu dostarczenia najniższej ceny został przejrzany wachlarz kilkuset sklepów oraz hurtowni online. Efektem finalnym zrealizowanych porównań jest znalezienie 1 propozycji. Najkorzystniejszą z nich jest propozycja sklepu online Tanie kasy, drukarki fiskalne Piaseczno Serwis 24h, gdzie masz możliwość zakupić Gestor nexo PRO w świetnej cenie 1 105,77. Do zaprezentowanej ceny należy prawdopodobnie doliczyć koszt dostawy.

Pełny opis Gestor nexo PRO

Gestor nexo PRO pozwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, demonstrujenie i negocjowanie ofert, a także prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili przy pomocy zaimplementowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze w środkufirmowym, organizując i upraszczając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, pilnować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu gromadzi sporo dodatkowych rozwiązań, dzięki którym osiągalne jest łatwe dopasowanie programu do unikalnych potrzeb firmy (tworzenie zwiększeń i dodawanie jednostkowych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co pozwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek kupujących i asortymentu, cenników i promocji nieskomplikowane przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

  • przechowywanie i nieskomplikowane wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji kupujących z uwzględnianiem informacji istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, tworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i używanie zbiorów kupujących (zestawów konsumentów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla oraz wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i użytkowanie promocji;
  • wysyłanie jednostkowych albo masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do kupujących, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) równocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany danych pomiędzy uczestnikami przez komentarze w działaniach, a także procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail przez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z zastosowaniem autotekstów;
  • narzędzia ułatwiające obsługę e-maili, m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola występowaniu załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia informacji z Gestora GT.


dopełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
  • oferty wielowariantowe;
  • tzw. Punkty rozszerzania – możliwość zwiększania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. Własne definicje zestawów intensywnych klientów, własne akcje automatyczne);
  • progresywne pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. Dokumentów sprzedaży);
  • przeznaczone widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w informacji asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników).
konsumenci
  • Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo.
  • Wieloaspektowość kupujących z podziałem konsumentów na charakterystycznych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy i wspólnicy).
  • Podział kupujących na osoby fizyczne i producenta z indywidualnymi atrybutami i możliwość przekształcania w obie strony.
  • Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający oryginalność NIP) - informacje odnalezionego klienta można od razu wpisać np. Jako oddział lub centralę albo można je zastosować do pracy.
  • Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
  • Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm.
  • Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych.
  • Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta, a także aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów.
  • Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
  • Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. Urodziny, imieniny, data powstania) kupujących
  • Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu.
  • Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności.
  • Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty.
  • Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta.
  • Ewidencja zainteresowań konsumentów.
  • jednostkowe właściwości wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego rodzaju dokumentu.
  • Możliwość zdefiniowania szablonów konsumentów.
  • indywidualne cenniki dla klientów.
  • Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego.

Działania
  • Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe.
  • Definiowanie działań cyklicznych (np. Spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi.
  • Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji pomiędzy nimi przy pomocy komentarzy.
  • Wiązanie działania z klientem albo klientami z możliwością oznaczania konsumentów obsłużonych, a także rezultatem per każdy klient.
  • Możliwość samoczynnego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań.
  • Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują realizowanie zaplanowanych działań.
  • Wysyłanie indywidualnych albo masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do kupujących, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników).
  • Rezerwowanie zasobów (np. Samochodów służbowych, sal konferencyjnych) potrzebnych do wykonania planowanych działań.
  • Określanie stopnia realizacji działań w procentach.
  • Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami).
  • Łatwe szybkie wprowadzanie informacji na podstawie szablonów działań.
  • Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami.
  • Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania.
  • Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w niemało nowych.
  • Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania.

Zasoby
  • Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. Pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich stosowania do oddziału albo/i magazynu.
  • Łatwe wprowadzanie danych o zasobach przez import informacji z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.
  • Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami.
  • Możliwość czasowego wyłączenia z używania (np. Na czas remontu, naprawy).

Kalendarz
  • Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych.
  • przystępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień.
  • Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach.
  • Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.

Ofertowanie
  • Dokument oferty demonstrujeny klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji.
  • Oferty wielowariantowe jako możliwość proponowania klientom kilku opcji zaspokajających jego potrzeby (np. Kilka wariantów serwera firmowego różniących się podzespołami).
  • Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone dane wstępne, końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników).
  • Realizacja ofert we wszystkie przystępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących.
  • Uwzględnianie w ofertach informacji z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach.
  • Przypisywanie polecanych klientowi form płatności.
  • Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty.
  • Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania z całkowitą historią.
  • Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w cykl ofertowania z zamianą informacji przy pomocy komentarzy.
  • Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia.
  • Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.
  • Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi.
  • Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu konsumentów.
  • Wydruk progów cenowych w OE.
  • Informator o ofercie demonstrujący wszystkie powiązania dokumentu.
  • Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości.
  • Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem.

Klient poczty
  • Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP
  • Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP).
  • Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich
  • automatyczne pobieranie ustawień kont w trakcie ich dodawania.
  • Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie albo w określonym cyklu.
  • automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. Z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości.
  • Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych.
  • Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z rozciągliwym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu zastosowania.
  • Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości.
  • Obsługa załączników do wiadomości, a także sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.
  • Obsługa reguł wiadomości.
  • Eksport i import wiadomości w formacie eml, a także możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości.
  • Listy nadawców zaufanych i niepożądanych.
  • Bezpieczeństwo - m.in. Opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości, a także skryptów zawartych w e-mailach.
  • Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej.
  • Obsługa IMAP Idle.
  • nowoczesne wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w: temacie; treści; nazwie: nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika.

Raportowanie
  • mnóstwo raportów zgrupowanych według obszarów ich działania.
  • Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. Tworzenie zestawów konsumentów).
  • Możliwość definiowania własnych raportów.

Użytkownicy
  • Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej.
  • Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników.
  • Określanie preferowanych godzin pracy.

Asortyment
  • Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na samoczynne. Tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu.
  • Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
  • Jednostki miary - przeliczniki między miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
  • Jednostki miar mają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
  • Opcjonalne definiowanie stanu niewielkiego, maksymalnego i adekwatnego dla asortymentu per wyznaczony magazyn.
  • Obsługa zamienników.

Parametry produktu

Kategoria

Programy handlowo-księgowe

Producent

Insert

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Jeśli udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu Gestor nexo PRO wyślij swoją subiektywną opinię i ocenę. Poinformuj innych czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie dobra, jakie są Twoje z użytkowania, a także czy jesteś usatysfakcjonowany z transakcji.

Dodaj ocenę lub dłuższą recenzję:

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Gestor nexo PRO nabędziesz w sklepch

Przy wyborze sklepu, gdzie kupisz Gestor nexo PRO obowiązkowo uwzględnij opinie firmy, oraz dodaj koszt dostawy. Jakiekolwiek szczegółowe zapytania, które dotyczą specyfikacji produktu powinny być kierowane prosto do sklepu lub producenta Insert.

Gestor nexo PRO (licencja elektroniczna) (sklep Tanie kasy, drukarki fiskalne Piaseczno Serwis 24h)

Gestor nexo PRO
Sklep Tanie kasy, drukarki fiskalne Piaseczno Serwis 24h
1 105,77 zł
Przejdź do sklepu