Gestor nexo PRO pozwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, demonstrujenie i negocjowanie ofert, a także prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili przy pomocy zaimplementowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze w środkufirmowym, organizując i upraszczając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, pilnować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu gromadzi sporo dodatkowych rozwiązań, dzięki którym osiągalne jest łatwe dopasowanie programu do unikalnych potrzeb firmy (tworzenie zwiększeń i dodawanie jednostkowych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co pozwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek kupujących i asortymentu, cenników i promocji nieskomplikowane przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
- przechowywanie i nieskomplikowane wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji kupujących z uwzględnianiem informacji istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, tworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i używanie zbiorów kupujących (zestawów konsumentów);
- wszechstronna obsługa ofert dla oraz wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i użytkowanie promocji;
- wysyłanie jednostkowych albo masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do kupujących, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) równocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość wymiany danych pomiędzy uczestnikami przez komentarze w działaniach, a także procesach ofertowych;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail przez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z zastosowaniem autotekstów;
- narzędzia ułatwiające obsługę e-maili, m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola występowaniu załączników, reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf);
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia informacji z Gestora GT.
dopełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO:
- Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
- oferty wielowariantowe;
- tzw. Punkty rozszerzania – możliwość zwiększania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. Własne definicje zestawów intensywnych klientów, własne akcje automatyczne);
- progresywne pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
- wydruki własne;
- raporty własne;
- flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. Dokumentów sprzedaży);
- przeznaczone widoki w modułach;
- definiowanie własnych ról użytkowników;
- definiowanie oddziałów;
- definiowanie wielu dostawców w informacji asortymentu;
- obsługa zamienników asortymentu;
- biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników).
konsumenci
- Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo.
- Wieloaspektowość kupujących z podziałem konsumentów na charakterystycznych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy i wspólnicy).
- Podział kupujących na osoby fizyczne i producenta z indywidualnymi atrybutami i możliwość przekształcania w obie strony.
- Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający oryginalność NIP) - informacje odnalezionego klienta można od razu wpisać np. Jako oddział lub centralę albo można je zastosować do pracy.
- Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm.
- Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych.
- Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta, a także aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów.
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
- Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. Urodziny, imieniny, data powstania) kupujących
- Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu.
- Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności.
- Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty.
- Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta.
- Ewidencja zainteresowań konsumentów.
- jednostkowe właściwości wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego rodzaju dokumentu.
- Możliwość zdefiniowania szablonów konsumentów.
- indywidualne cenniki dla klientów.
- Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego.
Działania
- Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe.
- Definiowanie działań cyklicznych (np. Spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi.
- Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji pomiędzy nimi przy pomocy komentarzy.
- Wiązanie działania z klientem albo klientami z możliwością oznaczania konsumentów obsłużonych, a także rezultatem per każdy klient.
- Możliwość samoczynnego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań.
- Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują realizowanie zaplanowanych działań.
- Wysyłanie indywidualnych albo masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do kupujących, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników).
- Rezerwowanie zasobów (np. Samochodów służbowych, sal konferencyjnych) potrzebnych do wykonania planowanych działań.
- Określanie stopnia realizacji działań w procentach.
- Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami).
- Łatwe szybkie wprowadzanie informacji na podstawie szablonów działań.
- Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami.
- Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania.
- Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w niemało nowych.
- Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania.
Zasoby
- Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. Pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich stosowania do oddziału albo/i magazynu.
- Łatwe wprowadzanie danych o zasobach przez import informacji z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.
- Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami.
- Możliwość czasowego wyłączenia z używania (np. Na czas remontu, naprawy).
Kalendarz
- Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych.
- przystępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień.
- Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach.
- Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.
Ofertowanie
- Dokument oferty demonstrujeny klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji.
- Oferty wielowariantowe jako możliwość proponowania klientom kilku opcji zaspokajających jego potrzeby (np. Kilka wariantów serwera firmowego różniących się podzespołami).
- Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone dane wstępne, końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników).
- Realizacja ofert we wszystkie przystępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących.
- Uwzględnianie w ofertach informacji z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach.
- Przypisywanie polecanych klientowi form płatności.
- Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty.
- Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania z całkowitą historią.
- Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w cykl ofertowania z zamianą informacji przy pomocy komentarzy.
- Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia.
- Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.
- Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi.
- Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu konsumentów.
- Wydruk progów cenowych w OE.
- Informator o ofercie demonstrujący wszystkie powiązania dokumentu.
- Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości.
- Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem.
Klient poczty
- Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP
- Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP).
- Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich
- automatyczne pobieranie ustawień kont w trakcie ich dodawania.
- Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie albo w określonym cyklu.
- automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. Z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości.
- Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych.
- Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z rozciągliwym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu zastosowania.
- Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości.
- Obsługa załączników do wiadomości, a także sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.
- Obsługa reguł wiadomości.
- Eksport i import wiadomości w formacie eml, a także możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości.
- Listy nadawców zaufanych i niepożądanych.
- Bezpieczeństwo - m.in. Opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości, a także skryptów zawartych w e-mailach.
- Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej.
- Obsługa IMAP Idle.
- nowoczesne wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w: temacie; treści; nazwie: nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika.
Raportowanie
- mnóstwo raportów zgrupowanych według obszarów ich działania.
- Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. Tworzenie zestawów konsumentów).
- Możliwość definiowania własnych raportów.
Użytkownicy
- Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej.
- Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników.
- Określanie preferowanych godzin pracy.
Asortyment
- Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na samoczynne. Tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu.
- Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
- Jednostki miary - przeliczniki między miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
- Jednostki miar mają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
- Opcjonalne definiowanie stanu niewielkiego, maksymalnego i adekwatnego dla asortymentu per wyznaczony magazyn.
- Obsługa zamienników.